Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

10 december 2010

Szerdán voltunk ruhapróbán LIlivel a karácsonyi ruhája miatt.

egyszerűen gyönyörű!!! olyna mitn egy kis hölgy! mondtam is neki mi lessz ha nagyob lesz szallagavató esküvő stb :) el is érzékenyültem pedig csak egy ruha...de úgy állt rajta :O csodás volt! jöv hét szerdán megyünk megint gazításra és jövő hét végére kész is lesz!!!!!! karácsonykor pedig divatolunk (mint mindíg:P) és nekem Lili lesz a legszebb kislány a világon!!!!!(amúgy is <3)
képeket természetesen majd csak karácsonykor a ruháról meg a gyönyörű lányomról (meg a fiúkról is)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jó lesz a ruha! Egyébként végigolvastalak Benneteket! Remélem, hogy mindannyian meggyógyultok, és nem lesztek betegek a tél további részében. Ne mondd, hogy szürke hétköznapok, Ti egy hét alatt többet mozgolódtok, mint mi egy hónap alatt! Mind a 3 gyermeked csodálatos, és egy kicsit irigyellek is. Én is nagyon vágyom kistesóra, és jó lett volna ha kicsi korkülönbség van köztük, de most nem lehet, mert kell egy melóhely, ahonnan elmehetek szülni, mert az előző megszűnt (kirúgtak terhesen, pereltem, stb stb, álláskereséiről mentem TGYÁS-ra, GYED-re, hosszú, majd egyszer elmesélem).
    Szerintem tök jó a naplód, és jó, hogy írsz, mert itt legalább kiadhatod a dühöd, bánatod egy részét. Mostantól olvaslak ám titeket rendszeresen. Követők közé is bejelentkeztem. HA minket kiteszel az "Akiket olvasunk"-ba ne lepődj meg, nem fogja kiírni a legutóbbi bejegyzéseket, mert zárt a blog. Most megyek, mert evés vége van, fogmosás, és jön az első cumi nélküli esti elalvás :S Félek mi lesz, mert a délután katasztrófa volt. Na mindegy. Ha már egyszer elrepült a cumi messze Afrikába a gólya után, nem tudjuk visszahozni, és nem tudjuk odaadni Krisznek! :
    puszi
    kat

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi :) kedveseket írtál nagyon :):) <3

    VálaszTörlés