Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

09 december 2010

Önsajnálat 2.0

asszem lejár a szavatosságom és kipurcanok, ha így mennek tovább a napok hetek hónapok!

Ugye én jobban lettem, de Lili elkapota és Dávid is...
most ott tartunk, hogy Lili már oviba ment ma de még csúnyán köhög (dokinéni azt mondta mehetünk oviba) Dávid tök beteg, taknyos lázas stb félek nehogy krupp legyen megint... ma az eddigjól lévő Ádámom is elkezdett csúnyán köhögni és én is köhögök megint fáj a a mellkasom és taknyozom...apa szintén cudarul érzi magát....
MIÉRT????????

anyagi helyzetünket hagyjuk, ebbe fogunk belehalni...

kicsit nagyon el vagyok keseredve...

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Fel a fejjel! :-) Innen már remélhetőleg csak felfelé vezet az út...
    Jobbulást az egész családnak! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Bízom benne mert most úgy vagyok hogy tűzmadár és porba hullok majd egyszer ha minden rendbe jön (vagy legalábbis jobb lesz) akkor feltámadok :)

    VálaszTörlés