Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

23 december 2010

Apa mégis kap ajándékot :):)

Jézuska gondolt rám és küldött rávalót :)

Anyunak is vettem ajándékot :)

mai nap kicsit máshogy alakult mint ahogy terveztem de lényegében még időben vagyok...

kimostam mindent no persze a függönyt nem ... :S ez most elmaradt, majd szilveszterre :)

Apa elment Apósékhoz ajándkot adni (Pati, Balázs) illetve elvben Apósék átjönnek 26án valamikor Karácsonyozni (hamár így alakult, ahogy) és akkor a gyerekek majd kapőnak egy halom csomagot :) csak győzzék majd...Apa majd szerintem oyln 10 felé ha hazatalál

konyha kész no persze holnap még főzés miegymás és csak Ebédre lesz díszben ,de haladok :P
nagyszoba..hmm...van még mit tenni :)
ajándékokat ki- (a dobozból) majd becsomagolni a gyerekeknek, apának mindenkinek

Holnpa reggel konyhába be...majd fafaragás dízsítéés főzés mindencsinálász egyszerre :)

Ebéd nyugi és Szent este :) nálunk elég hamar kb fél 5 körül hogy mindenki bírja :)

szóval van még mit csinálni, de tudjátok azért se leszek morcos!! :)

*
Boldog Karácsonyt

1 megjegyzés:

  1. Itt is kívánok nektek Boldog, és mindenben gazdag Karácsonyt!
    puszi
    kat

    VálaszTörlés