Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

12 december 2010

Ezüst Vasárnap

Bizony mivel ma gyújtjuk meg a 3.! gyertyát a koszorún! <3

ma hivatalosak vgayunk családi partizni apa oldalára :) 4 re megyünk és szerintem nem maradunk sokáig... elötte beugrunk anyuékhoz, mert apa jóvoltából anyu főzött apának káposztát (előzmény: apáék megfőzték karácsonyra a káposztát, apu azt mondta majd szétszedi és hoz apánka belőle (apa imádja) de anya önnállósította magát és hopp lefagysztotta még mielött papa hozhatptt volna belőle, szegény apa pedig már jól ráizgult a kajára :P)

Tegnap munkanap volt, de Lilit én nem adtam be az oviba, minek? apa alapból szokott dolgozni szombatonként...nem újdonság. Jól elvoltunk itthon mostunk főztünk takarítottunk játszottunk rendet raktunk hisztiztünk ettünk ittünk csokiztunk :)
majd apa hazaért de ekkor már javában sok sok hó volt mindenütt. ezért (és mivel apa rettentő fáradt volt) estebéd után fogtam Lilit és Ádámot és levittem őket szánkózni
vicces volt...Lili nem ült fel a számkóra ő rohangállt a hóban körülöttünk. Ádámnak ez még új eddig egyszer volt lenn apával szánkózni (tavaly még kicsi volt) most ült a szánkón rütyögött ha "száll a szán" de azért kb majd elaludt:P Lili akarta húzni (ám legyen én enm ellenkezem hideg van nehéz a gyerek:P) és imádta Ádám hogy Lili húzza, amit meg Lili imádott :) megálltuk a játszótereket elválasztó prkban hóembert építeni :) (csak kicsit) aztán vissza a szánkóra (gondoltam én) de Ádám és Lili is inkább sétálni akart (már sötét volt csak a lámpák adtak fényt) Lili közölte hó csillog :) nagyon teszett neki :)Ádám hazáig sétált (elég sokat mentünk) Lili az uccsó 10 méteren huzatta magát a szánkóval. Énekeltünk rötyögtünk (hisztiztünk ha leborultunk a szánról) nagyon jó volt!!!!

ma msutunk főztünk (stbstb) megfőztem Dávidnak 6 adag babakaját most Dávidon és rajtam kívül mindenki szunyál (elvégre csendespihenő) Dávid pont akkor kellt fel mikor befejeztünk az ebédet, most hitázik nagyon elakarja érni a körfogót a hintán és nagy valószínűséggel nem azért nyög, mert vénül :):)

Lassan remélme már jobban leszünk Lilinek már csak taknyos Ádám ugyan köhög még de ez a lecsurgó takonytól van illetve megint fogzik mert éjszaka lázas volt. Dávid is elég jól van ő is csak azért köhög mert megy le neki a takony.apa is köhög...én is...ez van remélme hamarosan már vége lesz ennek méer tmár sok(k)!

leszedtem pár ezernyi mosott ruhát jó lenne összehajtogatni...(he he he eh...)de mivel apa alszik az ágyon ezt most késöbbre teszem (juhééé!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése