Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

12 december 2010

a 3. gyertya is ég :)

megvolt a családi banzáj, apuéktól is megkaptuk a káposztát is :)

gyerekek beájultak az ágyukba mikor hazaértünk szegények nagyon fáradtak voltak!

tudjátok, úgy bírom mikor valaki annyira de annyira okos (persze hogy :) hisz én vagyok a csúcs az okosságban :P) ohh :P no mindegy...szóval anniyra ...ráadásul a semmire...a NAGY BÜDÖS SEMMIRE...á ez van még mindíg én vagyok a legokosabb és legszebb :):):):):):):):):)

gyerekek kaptak mikulás csomagot, mondjuk furi mert csak 3 csomagot kaptunk (ugye 1 csomag /gyermekem) a 4 mikulástól, no de mindegy is 2 Mikulás megszökött 1 pedig indokoltan rejtegeti :P gyerekek gazdagabban egy adag csokival amitől jól bezsongtak most napokig csokin élnek majd :) nem baj már úgy is elfogyott FŐCSALÁDIMIKULÁS összes csoki tartaléka :) reméljük a mi Mkulásunknak örültek a többiek bár mi nem édességre mentünk.

hazafelé úton jót beszélgettünk apával és érdekes módon gyerekeink 2/3-a (hehe:P) nem aludt el és a maradék 1/3 is felkelt mikor megállt a kisautó :) apa hozta formáját hazafelé de ezen már meg sem lepődöm :) nme baj majd bosszúból jövő héten ő hozza-viszi Lilit az oviba :)

holnap remélem befut az utalás az önkitől és megyünk pelust venni a gyerekeknek.

annyira fáj a mindenem...meséltem hoyg jól elzúgtam akonyhába miközben beszéltem anyával telefonon? az hagyján de nem vettem észre hoyg éppen elzúgok :) végül mikor már földet értem (esés közben beszéltem anyámmal) mondom anyának : várj épp elestem anyám röhög...aszongya de hát végig beszéltél. mondom neki tudom :D enm vettem észre hoyg elestem :) na EZ AZ AZ ÖREGKOR :):):) mindegy ez avn :) végülis már öreg 23 éves vagyok :) a lábam tiszta szivárvány és hát bazira fáj a vádlim...

ég a harmadik gyertya :) nemsokára karácsony!!!!!!!!!!már nagyon várom!

Boldog ezüst vasárnapot mindenkinek! megjegyzném nőtt a rendszeres olvasóim száma! köszönöm! aki pedig függöny mögül olvas az is benyomizhatná had tudjam menniyen olvastok, vgay legalább egy kommentet :)kösz:)


és 26-25re meggyertük az ukránok ellen a kézi meccset :)

megyek megkérdezem a szomszédot nincs e stikában egy tejföle esetleg mert nem vettünk és a káposzta telföl nélkül gáz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése