Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

07 december 2010

Kedd.

MIkulás az oviban (igen bevittem Lilit, aki az első sorból nézte a Mikulás műsort:P)
kapott csomagott és imádta én pedig imádom hogy egyre okosabb :)

Tegnap megvettem Másik Mama nevében az ajándékokat, ugyan kicsit másokat, mert anyu lelőtte egyik ötletét anyósnak, én meg egy másikat kicsit felülbíráltam ahogy megláttam a kiszemelt áldozatot úgy döntöttem nem lövöm le. de azért így is remek játékokat vettem/ vettek, remélem nem lesz bja belőle hogy más mint amit megbeszéltünk (no meg kicsit többért vettem de ez meg ugyebár egyéni szoc probléma :) minek szabadulok be én egy játék üzletbe...nem szabad!!!!

Dávid lázas...nem hiszem el hoyg 3 hónapja folyton betegek vagyunk...kaptunk antibigyót stb stb gyógyuljunk :/

Ádámnak végre kinn mind a 4 szemfoga! éljen! ő már/még nem beteg...

no ez van velünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése