Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

22 december 2010

22, már csak 2 nap

a hét történései:

Hétfő: Lili nem ment oviba, mivel skarlát járvány van, nem akarom, hogy beteg legyen, nem voltunk sehol, max sétálni egyet a hidegben...

Kedd: tegnapi napunk elééggé mászkálós volt. Reggel 10re menünk postára feladni csekkeket, majd buszra fel és át az ALLEE-ba, ott talákoztunk az Ágival és Sárikával. Telenorba be csekket fizet telfont válogat, a francba elfogyott a galaxy s...ez van amúgy is hatalmas egy telefon...nem nekem taláták ki...én a minire bukom...sebaj Samsung Monte a végeredmény :) KÖSZI APA Karácsony :)
de gyerekek olyan szinten rendetlenek (inkább csak hangosak) voltak hogy az eladó leánykákon kívül ,mindenki rossz szemmel nézett rám...komolyan olyan bunkók az emberek a végén majdnem beszóltam hogy ugyan mi a fasznak képzelik magukat...próbáljanak meg ők intézni bármit is 3 gyerekkel kétlem hogy egynéhány emberen kívül menne nekik...sebaj engem nem zavart eladó lánykát nem zavarta :) benn voltunk egy fél órát...
aztán vettem ajándékot Zsófinak (remélem tetszeni fog neki) apának is megakartam venni az ajándékot,de nem volt.........a másik ajándék ötletemre pedig nem maradt pénz...persze mert én elöbb bevásároltam itthonra (szaloncukor kenyér stb stb) és utána mentem mondván á úgyis lesz...hát nem...apa idén nem kap ajándékot, ha csk nem nyerek a lottón... kétlem...

mai napunk (szerda) mosás takarítás függöny mosás, mert hát nyakunkon a szent este és Karácsony...
delelött elmegyünk az utolsó Zene bogára az évben Lili is jön :) végre ős is :)
utána haza folytatva a lakás összerántását, gyerekek szunya (remélem az össze és egyszerre) Apa jön haza fél 3 környékén én pedig KIMENŐre megyek Zsófimmal! :):) kár hogy lóvém nem maradt a forrócsokizásra :) sebaj végre vettem ajándékot (mert volt miből) és végre nem csak ő ad nekem ajándékot...

annyi dolog van még a lakásban is amúgy is a kaja stb stb csomagolás... még jó hogy 24én Apa egész nap itthon van (ha ezt bárki el meri rontani azt keresztbe lenyelem!!!)

délelött befaragjuk a fát díszítünk stb stb ebéd (a karácsonyi) majd 4 körül ahogy sötétedik KARÁCSONY :)
de lehet már 23án este befaragjuk a fát :) ez apán múlik :)

na megyek lejárt az első adag mosás...és a konyahában bomba robbant...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése