Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

14 december 2010


Kedd

mai napunk délelöttje kicsit sűrűre sikerült. Reggel ébredés Ádám jóvoltából. Én vittem egy szem lányom óvodába mert utána mentem fogorvoshoz...igen ám...de én a marha haza felé indultam el és mikor észbe kaptam hoyg ugyen nekem nem erre kellett volna menni hanem az ellenkező irányba már a kapuban fagytam széjjel a széllel...mindegy is végül 8ra odaértem a fogidokihoz 9 15kor kerültem be... 10 re jött Apa a fiúkkal státuszolni Dávidot (egy helyen avn avédőnéni meg a fogászat) oké megvolt ez is Dávid 6,7 kg és 69 centi (még mindíg kicsi:P) utána haza én nekiálltam főzni. (10,30 volt ekkor) 12re kész lett a kaja (egy nekünk és 4 fajta Dávidnak)
eléggé elmaradtam a hozzátáplálás előremenetelével Dávidnál...így most begyorsítottam, eddig almát kapott meg néha baba pudingot. most kapott csirke alma krumpli keveréket és hát enyim gyerek hopp be is nyomta :) mit izgulok :) egyik gyerek se volt rossz evő :)

Holnap Lilinél ovi karácsony van széprucis nap :) bírom az ilyet :) remélem élvezni fogja ő is ( a ruhát már este fel akarta venni)

reggel ovi aztán megyek el zenebogára Ádámmal VÉGRE!!! utána haza el liliért majd ruhapróba <3 :) a héten kész lessz a ruhája

persze természetesen ma sem utalt az önki de holnap ha nem lesz a számlán akkor üvöltözni fogok velük...

Ádám éd Dávid megint elmentek aludni elöbb mert elfáradtak (fél 4 van) de nem zavar :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése