Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

13 december 2010

Hétfő

ez már önnmagában fáj...(már hogy hétfő:P) de hoyg még szar is...

Ádám beteg (min csodálkozom?...) szegény egész éjszaka alig aludt, napközben meg tiszt kába volt meg lázas..vagy rajtam aludt avagy az ágyában.én kb egész nap hajtogattam, na jó nem is cak egész délelött. a fiúk (Apa Ádi Dávid) jót aludtak kb 8-12ig én meg hajtogattam élmény...
majd elmetem Liliért az oviba az orkános szélben vásárolni asparba (ovi mellett) majd haza, akkor apa el dolgozni és meg megpróbáltam szegény Ádit normál keréékvágsba terelni...nem ment... most éppen fosós hangulat volt délután..fél óra 6 db pelenka...jeee...
mindegy 3kor elment aludni öccsével közösen és alszanak (igen innentől reggelig) Lilit kicsit hagytam had élvezze hogy fennt lehet :) 6,30kor bedugtam őt is az ágyába aludni sikeresen kb 2perc alatt már horkolt...

én pedig szervezem a februári kikapcsot apával (váááárom vááárjuk ...) nagyon nagyon jó helyre megyünk! nagyon jó áron :) istene de jó lesz, eprsze a gyerekek hiányozni fognak még annál is jobban de kell...kell ez NEKÜNK! addig pedig jól ki nagyszülőzik magukat (mi meg neveleünk vissza 3 hétig minden gyereket :P de nem baj ez a szépsége az egésznek :P)

apa délutános későn jön haza...megnézm nincs e valami ömlengős romantikus akármi a tvben had aludjak egy jó :)

ja és a éterbe kiabálnám, hogy : ha akarsz valamit tedd meg!!! kit érdekel mit szólnak mások! a te életed! más már megszerezte a tapasztalatot de nem kell abból "meríteni" élj úgy ahogy TE akarsz!


persze az utalás nem érkezett meg...na majd holnap hátha szerdán tutti meg kell kapnom...de jó lenne ha inkább holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése