Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

23 május 2010

Vasárnap...
az élet szép...lenne ha nem lenne benne annyi csavar...

ugy tegnapról mára is mamáéknál aludtak a gyerekek mi meg (gondoltuk) majd jót pihizünk...persze...csakhogy Dávid nem így gondolta. este nekiállt fájázoni, na mondom oké de várjuk legalább pár órát linkre ne menjünk be...vártunk...fájtam...majd úgy döntöttünk bemegyünk...mondanom ugye nem kell hogy mire beértünk szépen elmúlt minden...a helyzet változatlan...éjfélkor jöttünk ki a khból (mert a ctg elején még mutizott fájásokat amik aztán szépen leépültek...
sebaj hazajöttünk aludtunk.majd én fél 7 kor arra keltem hogy vagy pelus vagy wc... így kb 9ig a cifra F.sás volt porondon...akkor persze a fájások is megjelentek újra, mondom most megfordulok az ágyban és ha el tudok aludni akkor alszom ha nem akkor megint bemászunk...na elaludtam még hozzá negyed 11ig :) de mikor felkeltem sehogy se volt jó mindenem fáj kivéve a "fájásokat" :P mindegy. pihiztem mert tényleg vacakul éreztem magam apa is pihizett, majd összeszedtük magunkat kb fél1 re és átmentünk a gyerekekért. Ők naygon jól érezték magukat, és persze örültek hogy mentünk :)hazajöttünk kb fél3ra. lementünk sétálni játszózni sétálni majd fel (külön hangsúlyt fekteve arra hogy APÁVAL!!!aki itthon van és istenem de élvezem!)

fürcsi vacsi manók meg már alszanak, közben volt egy jó kis "záporeső libaszar" ettől tök jó illat van :)
apa focit néz én gépezem és csinálom anyukám szülinapi ajándékát ugyanis holnap 48 éves!...huh...

és persze fáj a hasam csak "nem jól"...wuduzzatok!!!!!!holnpa hajnalban megszülnék már tényleg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése