Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

13 május 2010

csütörtök...
jó rég nem írtam mert alakul a molekula...
Dávid kedden délelött 20 perces "lepkefing" fájásokkal ajándékozott meg...majd abbahagyta.Aztán éjjel (már szerdán) kemény 5 percesekre ébredtem...fáj ahogy annak fájni kell...aztán egyszercsak abbamaradt...reggel bementem a kh-ba a dokihoz aki közölte hogy 2 ujjnyira nyitva vagyok.Fájás akkor nem volt így ctg-ztek, persze nem mutatott semmit, viszont Dávid szívverése túl szapora volt..jól meg is ilyesztettek ezzel... doki mondta hogy ez nem épp a legjobb de most nme kezdünk vele semmit,várunk.
holnap (aza ma) menjek be tgre megnézik megint
és akkor a ma: regel 5 percesek de "lepkefing" aztán magasat mért a vérnyomásmérőm...bementem de hál isten remek ctg lett babus nem vette át a szapora szívverést!!! még mindíg 2 ujjnyi...doki közölte tutti enm várja ki a terminust innnetől ha elkezdenek jönni a fájások szülünk (ez lehet 1 nap de akár 1 hét is...) na majd meglátjuk...Dávid most 3000g körül ját holnpa betöltjük a 36.hetet, doki azért elmondta nem ártana ha ezt megvárném meg még egy kicsikét, fejlődjön még...de azért ha beindul már nem állítják meg. Apukám közölte szombat hajnalban szülünk :D mondtam neki okés :D

Ja és külön puszi özön anyukámnak aki 2 napig hősiesen tűrt minket gyerekestül és segített vigyázni a gyerekekre amíg én a kh-ban voltam!!! meg persze apukámnak aki ma átjött és hozott túrórudit meg minden finomságot és ő is itt volt velünk kicsit!!

na megyek eldőlök az ágyon, gyerekek alszanak én meg fájok...de még nem úgy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése