Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

19 május 2010

Parás szerda....

apa már javában dolgozik és 4 után megy el mucsaröcsögére...reggel mindketten nagyon be voltunk sz@rva nehogy ma akarjon Dávid jönni. Egyszerűen mindkettőnknek az az érzése volt...de én most kicsit nyugibb vgayok, elmúlt a félelmem hogy nem várja meg az apját!Rendes kölök ez tudja mit hogy kell :)

ma lemerészkedtem a gyerekekkel egy kicsit de mire Ádi felkelt a reggeli (2órás) alvásából már elmúlt a jobb idő és jött a szél, de sebaj mert nagyon élvezték hogy végre kimozdultunk! Vettünk málnalevél teát, mert elfogyott, így azt is tudom tovább iszogatni hátha megteszi jótékony hatását és könnyebb gyorsabb lesz a szülés!
már nem idegesítem magam sőt asszem Dávid sem :) és tutti hogy óriás lesz ő is, így hogy nem bújik ki hamarabb :P:P sebaj :)

Ádám már nagyon ügyesen megy egyedül, de én a lusta anya most is levittem a babakcosit...sajna könnyebb így pocakosan abba beletenni ha elfárad mint felemelni...ez van...de ha Dávid megérkezik úgy is sétálás lesz :)

Gyerekek már alszanak, én is pihizgetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése