Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

15 május 2010

Szombat...
Apa itthon!!!egész hétvégén!!!Csudijó!

apa lemondta a hétvégi munkát, mert félt hogy nem tud eljönni időben ha esetleg Dávid elindulna kifelé.

Ma egy nagyon nyugis napunk volt! istenem, annyira rég volt ilyen!

Én reggel végig ágyban voltam (na jó elmentem ahúslevest ebédre megfőzni de amúgy feküdtem) apa csinálta a reggelit mindenkinek Ádám sokat aludt Lili jól elvolt, én meg az ebész megcsinálása közben (merthogy sokáig fő egy húleves) jól vissza is szunyáltam! nem is fáj a fejem, nem is vagyok (annyira) idegbeteg!

Sajna a majálisozás nem jött össze, amit mára terveztünk, ugyanis reggel orkános szél délután meg orkános szél+eső...ez van, de én olyat pihiztem :):):)

gyerekek már ágyban (igen, igen, ők hamar mennek aludni és igen igen végig is alusszák az éjszakát! nem nagy cucc:) nevelés kérdése :P)

nálam a helyzet sokat nem változott, reggel 10 percenként enyhe fájás ami el is múlt...szívat a gyerekem...papa jóslata miszerint ma hajnalban ki kellett volna jönnie, nem jött be :P apa azt mondja szerinte vagy holnpa vagy hétfőn szülünk...hát remélem már nagyon, be vagyok zsongva...

Dávidnak ma mégse emeltük fel a kiságyat pusztán lustaság miatt, de holnap mindenképp megcsináljuk, hátha csak erre vár :)

remélem még csüti elött megszülünk...ugyanis kb semmi kedvem még jöv hét csütörtökön dokihoz menni 10.000ért...inkább szülök 90 ért :P ...

apa épp nézi a délutáni focit amit felvett, mert akkor épp összepakoltuk a kiszobát (vagyis rendet tettünk a kölkeink háza tájékán). Én orvosi javaslatra, apa pusztán mert finom borozgatunk (ez erős túlzás, én iszom kb egy decinyit, apa meg kb kettőt :P)

na megyek suhanok még párat a neten elmegyek ázni (hátha ez kihozná Dávidot, de mivel én végig ülőfürdőztem, kétlem...de én mindent megteszek az ügyért:P)

ja és még egy: asszem lassan összepakoltam a kh csomagom :P igaz még hiányzik belőle pár holmi :):):):):) na jó majd két fájás között amíg várunk a papáékra majd arra is sokrt kerítek!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése