Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

06 május 2010

Csütörtök...
kicsit le maradtam az írással, így szépen sorban.

Kedd: elmentünk beiratni Lilit egy másik oviba ahova biztosan felveszik!!! de nagyon reménykedem azért hoyg az eső variáció lesz a nyerő!
majd délután Lili olyan hisztis volt le se mentünk a játszóra... ezen a napon sok minden nem történt...

Szerda:ÁLLATKERT!!!!
bizony! elmásztunk Ivettel és KisPetivel az állatkertbe! Nagyon jó volt! gyerekek nagyon élvezték! no meg mi is!persze mikor hazajöttünk és midnenki megkapta a maga kis lufiját (:D) Peti bealudt anyukáján Ádi a babakocsiban Lili meg a babakocsi tetején próbált meg nem elaludni!
a haza felé úton azt hittem emghalok...nem tudtam leülni ill már nagyon fáradt voltam és iszonyatosan meleg volt, de megérte!!!LIli azóta is az állatkertről magyaráz!
hazaérve Lili Ádi szunyáltak és én is pihiztem!
Délután elmentünk apával és a gyerekekkel a baby outletbe megvettük az ágyneműt Dávidnak (vagyis megkaptam névnapi ajándékként a mamáéktól! puszi érte)majd az astiba is benéztünk, 17.étől kiárusítás van!!!ami nagyon jó! tavaly anniy mindent vettem a gyerkeknek mikor Ádi még pocakban volt!! mindenki nézze meg akinek útban van a soroksári asti!!!garantálom hogy (ha visz pénzt) nem jön el üres kézzel ( he nem akkor meg jót morog magában hogy nem vitt :P:P:P)

Csütörtök azaz ma: voltam a dokinál C3000 mire is számítottam?!:P szóval totál zárt és minden okés! Dávid normális!!! súlyú és nem egy óriás (még). 2300-2500g között mocorog a gép szerint (megjegyzés: Ádi ill. Lili is, ilyen idősen már 3000gr volt...) még a végén tényleg újszülött méretű gyerekem lesz :P
doki mondta hogy ha netán vízzel indulna meg a szülés kapkodjam a lábaim mert 1 órán belül kijön...okés rajtam ne múljon!buksija se nagy így azzal sem lesz gond (a mostani mérések alapján) ennek nagyon örülök! de doki a lelkemre kötötte ha fájásokkal indul a szülés most ne várjam meg az 5 percest (Ádinál 2-3 percessel mentünk be) mert kissebb a tesóihoz képest Dávid így valszeg csak simán kicsusszan majd (na azért erre kíváncsi leszek...) de okés ő az orvos hiszek neki :)

kicsit mászkáltunk délelött intézkedtünk most próbálom őket altatni...
apa ha hazajön a melóból elmegyünk bevásárolni! megvesszük Dávidnak a tápit meg a nyünyükét! meg úgy alapból be kell vásárolni...

ja és két jó hír a végére!Ádikám végre elhagyja a tápit estére!!!most már negyedik este nem kap (hanem rendes vacsit) és nem hiányzik nkei!!!Éljen!!!
Lili pedig nem pisil éjszaka a pelusba!!asszem hó végére le is szokik teljesen!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése