Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

20 május 2010

Mérges csütörtök....

a tegnapi nap olyan jól alakult, a gyerekek anniyra érezték, hogy mit hogy kéen csinálni hamar aludtak és rendesek (nagyából) voltak egész nap , én sem váradtam le annyira mint számítottam és túléltem hogy apa nicns itthon...este nyugimban megnéztem a sex & the city mizifimljét (még enm láttam) és jól megnyugodtam hogy már semmi se baj mert apa nemsoká itthon van...amikor csörög a telefon...apa miközben bajtottak be a mucsán lévő címre jól elsüllyedt autóstul a sárban...órákig azon voltak hogy az autó kijöjjön onnan...ÍGY -és itt a poén- ma mennek megint...ma megint ha történik valami apa nem tud eljönni! ráaádsul ma 6ra ment dolgozni a 8 helyett...Lili közreműködéése kapcsán így 5:15kor már mindenki talpon volt...
az egész világ hülye napom van...és megin tiszta ideg hogy nehogy apa nélkül kelljen végigcsinálnom! arról nem is beszélve hogy megint egyedül leszek egész nap és ahogy nézem az idő is szar...

Ritkán vagyok olyn sterres hogy este minden egy nagy sírással szakadjon ki de tegnap ez volt...apa hazajött lefürdöttmellémbújt én emg csak sírtam sírtam anniyra kivoltam a tegnaptól és ma megint ez lesz...mert ma megint nem fogok tudni semmit se csinálni apa "nem ott létével" ha történik valami...

ráadásul már alapból mérges vagyok...mindenre és mindenkire..fasza kis napnak nézünk elébe...és még nincs 6 óra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése