Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

18 május 2010

Kedd...
gyerekeimet kikészíti ez a szar idő....sehova se lehet menni...
én sem avgyok rózsásan, és nem Dávid miatt, egyszerűen csak szutyok kedvem van...
Dávidnál a helyzet változatlan, megnyugizott, és talán én is, hogy mégse jön elöbb (bár jó lett volna)

Holnap apa nagyon nagyon későn ér haza, előre parázom...mert így is mindennap úgy várjuk haza mint a messiást...de holnap mire apa hazaér már szinte csütörtök lesz...remélem érzi ezt Dávid is, és nem gondolja ki magát.

csütin mennem kéne dokihoz...csak hogy nicsen rá most 10ezrem...végülis most voltam 2 hete...pedig jó lenne elmenni tudni mi a helyzet...de most mit csináljak? egyszerűen nincs...most menjek oda aztán a végén mondja meg hogy hát sorry majd egy kicsit késöbb fizetek? á ez kissé megalázó...bár biztos vagyok abban is hogy a doki elnézné...na majd kitalálom mi legyen

közben meg már azon agyalok hogy ha megszületik Dávid mit fogunk fogamzásgátlás címén tenni...ugyanis több babát nem szeretnénk (most:P) de ugye kb 3 éve nincs ilyen dolgokra szükségünk...na találtam is olyat ami nagyon megfelene, de...mert az mindíg van, 45ezer...maga a cucc, persze ha belegondolunk 5 évig nem kell semmit se csinálni stb és bőven behozza az árát, de...ezt egyszerre kell kifizetni meg ugye a doki rendelését is ami alkalmanként 10...én meg nem megyek máshoz...
na megyek fürcsizni manók már szunyálnak, apa meg focit néz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése