Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

26 május 2010

Szerda...

na tegnap délután szegény Lili zakózott egy jó nagyon (apa keze hiánya miatt...) de szerencsés egy gyerekem van így "csak" az arcán a pofiján van egy jó nagy piros (színes) folt...

éjszaka megint nem aludtam, no most nem fájások miatt, egyszerűen nem tudtam elaludni...csak forgolódtam egész éjszaka...mire elaludtam volna, akkor meg tutti kintről jött valami (autórisztó avagy Ádi felsírt egyszer álmában) ami miatt megint felkeltem abból a kis szendergésből...

helyzetem változatlan mindenem fáj és egyébként is...

Gyerekek megreggeliztek Ádi játszik a kiszobában LIli fetreng és mesét néz, apa meg már dolgozóban.délután elmászunk az oepben papírokat intézni. Azért délután mert így én egyedül tudok papírozni míg apa kinn marad a gyerekekkel.

lehet mégis fogadok szülésznőt...vagyis még enm tudom majd 9 felé felhívom azt akit a doki ajánl (akivel szerencsésen már megismerkedtem ez alatt a két hét alat...) ha ráér és délelött tudunk talizni beszélgetni lehet hogy megfogadom...de ez még csak egy ötlet...lehet mégse...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése