Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

26 november 2010

vírusos tüdőgyulladás vagy vírusos felsőlégúti gyulladás...a doki végül nem mondta mg melyik az ami engem megtámadott és 3 napja az ágyba parancsol...
még ma is lázas vagyok de ma már muszáj volt gép elé ülni lévén van ám nekem is elintézni valóm. de én egy állat vagyok...mert alig kapok levegőt...megyek is vissza az ágyamba... Két kisfiam jól játszik Lilikém oviban.

ITT MONDANÉK KÖSZÖNETET ÁGINAK A SZOMSZÉDBARÁTNŐMNEK AKI 3 NAPJA MINDEN SZAVAMAT LESI 3 NAPJA HOZZA VISZI LILIKÉMET AZ OVIBA ÉS TEGNAP A SAJÁT GYEREKE MELLÉ MÉG 4 ÓRÁRA BEVÁLLATLTA AZ ÉN KÉT NAGY GYEREKEMET IS MERT FELKELNI NEM TUDTAM (DÁVID ALUDT)
ANYUNAK KI 5RE ÁRJÖTT ÉS 9 IG ITT VOLT LETETTE A 3 GYEREKEM ÉS ENGEM IS SIMOGATOTT PEDIG MA UGYANÚGY REGGEL FÉL8RA MENT DOLGOZNI...


PERSZE APÁNAK IS AKI 11KOR ZUBOGTATTA RÁM A FORRÓ VIZET MERT HIDEGRÁZÁSOM VOLT MAJD 1 ÓRÁN KERESZTÜL....
KÖSZI

2 megjegyzés:

  1. gyógyulj meg Timi minél elöbb....bár csak közelebb lennénk!!!

    VálaszTörlés
  2. köszi! 4.nap és még mindíg KO... szaros pelust kell cserélnem gndoltam hát megemlékezem a fiamról...de asszem hülye ötlet volt...mert elborul a fejem...

    VálaszTörlés