Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

14 november 2010

vasárnap

már a saját ágyában aludt Dávid! apa feltette a szekrény tetejére a pingvint és nagyon jó!!!
ma reggel produkáltam egy hatalmas kiborulást...szívtuk a gyerekek orrát erre a szomszéd!! porzsívója leállt!!! azt hittem menten idegbaj kapok....
készvoltam el kezdtem bőgni a porszívó felett, hogy ilyen nincs...

mondtam apának miután lenyugodtam nézzük meg hátha az erkélyre kitett porszívónk a fagyhaláltól megjavult....és MEGY!!!!!! hál isten...most a szomszédét is kitettük megfagyni...és reménykedünk...ilynekor csoda ha az ember idegrohamot kap?? a három nap idegbaja ráadásul mikor tettem össze az ikerkocsit ki is jött...jó üvöltöztem aztán bőgtem egy sort apa pólójára...

ugyebár akartam venni egy graco-s moino babakocsit a réégi helyett mert már ngayon gázos de így hogy a nagy kocsi árát elgyógyszereztük esélye sincs... pedig 45 ért megvették a tesó kocsit én meg 20 ért vettem volna a másikat...erről ennyit... szenvedek majd a régivel... nyerhetnénk egy kispénzt valamin de igazán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése