Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

02 november 2010



események csendje...semmi különös nem történt....




Kedves "art is a bang" haláli a kaszád :P




Dávidra feladtam azt a ruhát amir Ádám 6 hetesen hordott a tesóm esküvőjén


ugye mondanom sem kell hogy Dávid 5 hónapos...nem 6 hetes.... mindegy cukin áll neki :) főleg a sityka :P
Lilinek gyógyul a szeme már szép színes a szeme alatt...zöld kék sárga...
Ádám ngayon kis hisztis de betudom hogy jön a foga...
Dávid nyugis :)
apa halálra dolgozza magát és még így is éhen fogunk veszni....
anya próbálja nem éhen veszejteni a családot....
amúgy minden oké :)
voltunk mamáéknál (gyerekek szombat vasárnap ott is aludtak) elveben apával vasárnap kettesbe (vagyis Dáviddal hármasban mert ő még kicsi, nem adtam) szóval kettesben lettünk volna de bejött egy azonnal fizető meló...délután pedig egy agyhalottat kaptam meg...el is aludt 5kor a tv elött...fel se kellt reggelig...mindegy egész nap Dáviddal voltam itthon nagyon jó volt!!! és tiszta lett a lakáss meg 8 adagnyi mosás :)
1-én apáék kimentek Su-ba téliesíteni a papával addi én átmentem anyuhoz meg a két nagyhoz Dáviddal, jól elvoltunk :)
apa kajajegyét elvásároltuk az auchanba és megvettük a gyerekeknek a karácsonyi mikulás névnapok és szülinap ajándékokat (Lili Ádi Pati Balázs Tomi) Dávidnak még nem vettünk...majd kitalálom hogy ruhát kap :):) játékunk annyi van (bár ruhánk is :D:D:D) mindegy majd meglátom kap vlami jót mikire karira meg névnapra....
megyek bevágtam 5 szilvásgomócot (ó ó ó ó óóó szilvásgombóc o ó óo megkostólhatóóó rajta araynszínű morzs....:P:P:P) és tele van a belem...megyek szunyálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése