Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

15 november 2010

Gázos hajnal...


Dávid nagyon rosszul volt hajnalban alig bírtunk vele félpercenként szívtuk az orrát de semmi se volt jó elég nehezen vette a levegőt végül 5óra 10kor elaludt ringatva...persze a többiek felkeltették 6kor...:O:O:O

elmentem Dáviddal meg Lilivel "levegőzni" vásárolni tápit és egyéb dolgokat meg megnéztem az ultrahangos inhaláót (25 ezer............)bakker...hol élnek ezekek....
de rákerestema tezsveszen és 6ezerét tök ugyanazt megtalátam :) jee (gondolom leesett a vonatról de lezarom mégse 25 ezer... csak tudnám hogy honnan húzom elő ezt a sok pénzt amit most így röpke 4 nap alatt elköltöttünk...

ja és persze hogy én vagyok a hülye mert nem mostam ki szombaton egy adott munkásruhát (csak egy másikat)....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése