Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

13 november 2010

szombat reggel...
ugye úgy hagytam abba hogy várunk...

nem sokat vártunk, délután 4 körül befulladt Dávid, így kihívtuk a mentőket és irány a lászló...igen ám de elutasították a gyereket mondván nem körzetes a kórház bármenniyre a mentős orvos meg az orvos is úgy gondolja a lászló a legjobb krupp gyógyításban...
így forultunk és mentünk fel a jánosba...

inhalálás valami gyógyszeres cuccal egész éjszakás megfigyelés (értsd anya ül egy székben a kiságy mellett nyitott ablak elött kabátban egész éjjel...megfáztam, de Dávid hál isten nem fulladt be újra!

reggel hajnalban lázmérés inhalálás mert nagyon csúnyán vette a levegőt. megbökték a kis kézfejét kotorásztak egy sor (Dávid üvölt-ene ha tudna de alig van levegője meg hangja...így csak azt látni hogy torzul a feje és ömlika könny a kkis szeméből...) persze enm talátak vénát....miért nem lepődöm meg...végül a kis fejéből vettek vért.
amúgy jól érezte magát nevetgélt (volna hangja nem volt) játszott, nem fulladt, labor eredmények kimutatták hogy vírus okozta krupp de már jobban van, így délután hazaengedtek.

viszont a papáék amit vettek párásító meg gyári hibás volt...és megint nem megy az autónk (a faszom kivan!!!!!!!!!) és mint írtam a pórszívó se...garancia ide vgay oda csere készülék nincs...

szóval tegnap délután hazaértem a gyerekkel (taxival) és indultam is tovább gyalog a brendonba az M1 M7 bevezetőjéhez...Lilit hoztam magammal hogy apa oda tudjon figyelni Dávidra (Adikám ahogy elmentünk Lilivel kb egyből elaldut:P)

kicserélték a pingvint (párásító) meg vettünk pár dolgot, indultunk nehogy lekéssük a fél óránként járó buszt... Lili benn hagyta a sapkáját a bendonban, irány vissza...naná hogy az arrunke lött elment a busz...és elkezdett esni.......................

hazaértünk apa mondja hogy Dávid nagyon rondán köhögött, nehezen veszi a levegőt nuygalmi állapotban azt hittem mentem elájulok...
gyorsan lementem a gyógyszertárba megvettem azt a szteroidos kúpot amit felrtak hogyha fulladna be kell neki adni és irány a kh...
bakker 4 darab kúp több mint 2ezer Ft... most ott tartunk hogy másfél nap alatt elment gyógyszerekre gyerekek betegségéra több mitn 20ezer... én komolyan kivagyok......... MIÉRT VAN EZ????

Persze sehova nem megyünk. se szombaton a karcsiékhoz se vasárnap apa oldalára...még ha akarnánk se tudnánk lévén az autó nem mozdul...
istenem
mire végre jönnénk ki a szarból.....gondoltam én hogy így hogy aladtam a tesó babakocsit 45ért végre kicsit jobb lesz tudunk faragni a mínuszokból, de nem...

egész éjjel velünk aludt a nagyszobában ajárókában Dávid, benyotuk neki a hidegpárásítót ezerrel, de még így is adott ki érdekes hangokat, enm hangokat...még nicns jól, de legalább már itthon vagyunk és nem a khban...remélme nem kell visszamenni...

Lili Ádám is beteg, Ádám jobban... és persze porszívónk nincs, nem tudom szívni a gyerekek orrát...

Apa ma is és holnap is dolgozik...ma a rendes melóhelyén mert az már decemberi fizu és ezek után nabgy szükség lesz a plusz pénzre vasárnap meg azonnal fizetős melóhelyre megy az meg érthetően mostanra kell....

kivagyok...az angyolok most enm szeretnek vagy nem tudom de kezdek szét esni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése