Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

21 november 2010

Hét vége

szombaton apa itthon dolgozott, vagyis a szomszéd fürdőjét csinosította egész nap, vasárnap is félig de szép lett :)

Dávid nagyon ügyes a mellétápiban ma több mint 200ml-t nyomott be kanállal kb 6 perc alatt az almából :) vele nem vgayok túl siető a kajákkal kapcsolatban

Megesett hogy az esett, hogy nagyi (anyu) úgy gondolta, Lilikét elvinné a P.J. Diótörőre (igen az OPERÁBA) igen ám, de az csak 1 probléma, hogy nem lehet jegyet kapni, a másik viszont hogy ha lehet is (mert lehet azért ha nagyon keresünk) az is tizenezer...baszki...mennénk ugye hárman Jóanyám Kicsilány és Jómagam...hipp és hopp 33ezermittomménmennyi a jegy! :O:O:O Művelődés nesze neked......nézzétévé-t

pedig már jól beizgultam (he) hogy elemgyünk az Operában, mert amúgy sem láttam még a Diótörőt, és Lilinek is nagyon izgis lett volna, meg amúgy is végre felvehettük a SZÉP ruhát :) na majd gyűjtögetünk jövő évre...akkor tutti 40 lesz 3 jegy...arról nem is beszélve, hogy Dédi-t is olyan szívesen elvittem volna...DE még mindíg csórók vagyunk és ugye mint ismeretes az operába járás még mindíg a gazdagok kiváltsága...(FÚJFÚJ OPERABÁL - zsíroskenyér lilahagymával - de azért bemennék perzse a zsíroskennyérrel:P)

mostam hatszáz adagot főztem ésatöbbi...rájöttünk apával hogy jöv vasárnap már gyújtani kell az első gyertyát...KARÁCSONY!!!!!!!jeee

Lilikémnek, már készül a karácsonyi ruhája, most szakítok a saját elgondolásommal, miszerint kölkök karácsonykor fehérben...(ez már alapból abszurd ha azt vezsem mi minden pl csokis süteménnyel fog találkozni a kis kezük, kezükről a ruhájuk...) csak Dávid kap fehér rucit, neki még dukál :) max lebukja, de nem csokizza össze :P
Lilinek halvány Lila ruhát varrunk, remélem nagyin csinike lesz benne (naná, hisz Lili gyönyörű:P)

nagyon várom a karácsonyt, az ünnepet :) tényleg, olyan más ha az embernek gyerkei vannak, egész már élteti egész más miatt lesz karácsonyi hangulatban

sajnos (és nem sajnos) csak a gyerekek kapnak ajándékot...értsd 10 év alattiak...ez kcisit szomorú mert én még gyerek vgayok!!!!legalábbis anyuéknak mindenképp...mindegy...csak hát én is szeretek meglepit kapni...de úgy is én fogok segíteni a gyerekenek bontogatni :) az is nagyon jó!!! :)

képzeljétek magatok elé 3 gyerek elöttem (elöttünk) csüccsen és mindhárom gyerek kap ajándékot pl 25én 5 családtól...ez ha barátok közt nézem is össz 15 csomagocska :) élvezet:) élvezem:) 26án szintén 5csomag /gyerekem :):):) és ennek ált 2/3at én bontom :) mert ki más:) Ádinak Dávidnak még ez nem megy olyan könnyen :)

holnap Apa munkába reggel 5kor, Lili oviba 7kor (meg ugye Dávid is Ádi is én is) most elösször megyünk a kicsi babakocsival...kíváncsacsi leszek Ádám hogy fog viselkedni ill. jönni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése