Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

11 november 2010

megvolt a fül orr gége..

Lilinek az arcürege van tele a takonnyal Ádinak a füle (szúrás közeli...)
lehet hogy fel kell szúrni ha nem haasznál az antibiotikum...

Dávid pedig kruppos...és fullad...

csak azért enm hívott élből mentőt a doktornő mert születésem óta ismer és tudja hogy kb sehova enm tudnám eltenni a 2 "maradék" gyereket...kaptunk 6000 forintnyi gyógyszert (:O:O:O:O) és megyünk le fél 6ra a háizdokihoz ha ő is azt mondja kh akkor 4 nap kórház......istenem kész avgyok folyton bőghetnékem van... és már itthon is befulladt... persze Ádám és Lili is szarul vannak...én meg egyedül..

apukám nemsokára jön, vettek nekünk ajándékba gyorsan egy hideg párásítót mert ez kell a gyerekeknek (9000ért.....KÖSZI PAPA MAMA) illetve ha kórház akkor vigyáznak a nagyokra amíg mi bevisszük Dávidot (sírok...istenem csak enm kell bevinni...)

apa nemsokára hazaért de haggyuk is hogy hogyan áll a dolgokhoz..kértem jöjjön haza elöbb mert nehogy baj legyen mégiscsak figyelni kell nehogy megfulladjon és meg egyedül vagyok és a másik kettő is (meg én is) beteg de szeritem én hülye vagyok és festem az ördögöt a falra...végülis ja...csak sírva hívtam fel mikor befulladt hoyg jöjjön már haza...nem jött...

most nyugi van nagyából szegény Dávid szenved Ádám elvan Lili is... és egy halom gyógyszer körülöttünk...

megyek megpróbálom összekapni magam meg egy kis csomagot összeteszek ha netán be kell menni khba legalább aztért ne kelljen hazajönni....

természetesen sehova nme megyünk se egyik se másik oldalra tőlük bocsi...

1 megjegyzés: