Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

09 október 2010

Orvosos, mentős péntek

neki indultunk a pénteknek az elején nem is volt gond.
aztán...

jött a papa vigyázni a gyerkőcökre,hogy el tudjak menni gyökérkezelésre...okés...utána mentem haza, papa pedig elindult, lévén én már otthon vagyok (apa dolgozott estés volt) aztán...papa elment. én pedig letettem a manókat aludni...egyszercsak puff visítás csend.........
berohanok (Lili lefejelt az ágyról) szólok neki,
mondom : Lili?,Lili?,Lili?
nem reagál...
szemei fenn...
felkaptam kicsit megráztam és (már övültve) Lili!!
ekkor felsírt újból (hál isten...) orrán száján vérzett és nagyon fájlalta a fejét, remegett...oké papa telefon forduljon vissza (mákom hogy nem ment egyből a buszhoz hanem elötte bement a közértbe...mentők hív (kb 10 perc alatt kinn voltak) LIli már nem vérzett de nagyon nem volt otthon...megnézték (közben befutott a másik mentő, aki a gyerekorvost hozta, mert az első a gyerek rohammnető volt...)
megnézték mondták, hogy János Kórház...kapott egy műanyag nyakmerevítőt és levitték a mentőbe. beültünk mentünk. Lili elaludt a mentőben mikor megérkeztünk felkeltették ,megvizsgálták, röntgen stb. és persze benn kellett maradni...bekötöttek neki egy "kanült" (persze az elsőt elbarmolták...durrant...)sikerült a kézfejébe beszúrni szegénynek nagyon fájt... beletettek valami gyógyszert, majd bekötötték az infúziót (kb fél8 volt ekkor) reggel fél6ig folyt neki lefelé...szépen aludt, egyszer kelt fel akkor is közölte ő haza akar menni és fáj a keze ahova be van kötve a cucc. reggel 6ig aludt (én nem...én ültem a kis széken...)
hál isten reggel vidám volt (kóválygott ugyan de vidám volt) így doki azt mondta ő nme észlel semmi gondot, ha akarjuk saját felelősségre hazavihetjük, ha van valami menjünk vissza.

összegzés: Lili kicsit összetörte magát, agyrászkódása lett, mellesleg nagyon megijedt,.nyűgös a gyógyszerek miatt...
anya egész pénteki menés után gyökérkezelés után leaszisztálta a kórházas éjszakát másnap hazajött bevásárolt (egyedül) megfőzött ebédre, kölköket persztrál és NAGYON FÁRADT
Apa hazajött pénteken este 8kor, nem bírta hogy Lilivel baj van (ráadásul lemerült a mobilom) és most szombaton sem ment be (kellett volna)
Dávid végigszunyálta az egészet :)
Ádám hiányolt minket egész éjjel...

ez történt péntektől szombat délutánig

most próbáljuk rávenni Lilit hogy nyugizzzon (aludt délben) különben megint fájni fog a feje...kevés sikerünk van...de próbálkozunk...

autó még beteg szerelő még nem húzta el, nem nézte meg, majd jövőhéten...

ÁLMOS..................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése