Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

06 október 2010

koponya Uh
kicsit nagyobb az egyik oldalt az agyvíztér, de ez nem okozhat tonuseloszlási zavart...legalább jó hír!

kisautó nemsokára megjavul reméljük nem fog sokba fájni...

Voltunk Zene-Bogán Ádámkám anniyra élvezte:) nemsokára lesz kisvideó ha megvágták feltöltöm!!!érdeklődni még mindíg lehet, gyertek az első óra ingyenes!

ma apa elővette a régi babakocxsit ( a mono-t) hát olyan fura volt közlekedni vele...kicsi könnyű RÖVID!!! :D:D vicces volt hogy bénáztam vele mert már anniyra hozzászoktam a graco tesó kocsijához :)


ilyen a babakocsink :)

belerúgtam az etetőszékbe (istenem meddig lesz ez még alapfelszerelés....) és asszem jól el is törtem a kislábujjam...jól bedagadt és basszus nagyon fáj...

úszik a lakás...ki akar helyettem rendet tenni, mosni takarítani elpakolni egy egész államnak elengedő gyerekjátékot, kiválogatni a kinőtt ruhákat előszedegetni kiválogatni a tesókról megmaradt és most jó ruhákat??? agyam eldobom...még leírni is fáj...fizetek....mentesetekmeg.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése