Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

05 október 2010

megvolt Lili első óvodai fotózása! nagyon kíváncsi vagyok milyenek lettek a képek :) Rajtam nem múlt szépen felöltöztettem és mikor beadtam az oviba még nem volt talpig koszos :)

elmásztunk apával meg a fiúkkal a brendonba reggel (busszal...) midne szépet és jót vettünk (olcsót akciósat:P) de amiért mentünk (cumi, cumilánc, popótörlő) az naná, hogy nem volt, vagy elfelejtettem... sebaj vettünk harisnyákat zoknit (Dávidra a mini méret kell még és ezt kb sehol nem lehet kapni harisnyába...) meg pohaas desszert volt kétszázakárhány forintért abból vettünk párat. Ádámnak meg Lilinek fakopáncs-os játékokat (karácsonyra már készülni kell...) mert akciózták így nagyon megérte és már jó rég akartunk ilyet venni a gyerekeknek

Lassan lecserélem a duo babakocsit monora. már ki is néztem egy gracot, ami alig használt és jó árú (a régi már halálán van...) még jó hogy apa nem olvassa a blogot :) neki beadjuk hogy (nem is tudom) kaptuk :) (gonosz vagyok és sunyi)
a duo-t meg szépen eladom :) bárki aki olvas minket és kis korkülönbséges gyerekei vannak lehet érdeklődni :) rettentően olcsón adom :) (lábszák, esővédő stb stb) na reklám vége:)

apa most délutános sokáig dolgozik...nem voltam hajlandó este főzni így most éppen úton van valahol a don Pepe és köztem a borjú paprikásom :) (persze apának is rendeltem pizzát ha már 11 körül hazaér éhen ne vesszen nekem :P)
gyereke már szunyálnak én meg pihizgetem (várom a kajám:P)

Holnpa megyünk Ádival Zene-Bogára!!! elötte elmegyünk megmutizzuk az autószerelőnek a kisautónk...remélme nem lesz sok(k)...délután pedig 1re jön anyukám a "nagyokra" vigyázni én meg viszem Dávidot koponya uh-ra...örömködtem, ugye? hogy újra emeli a kis fejét kitámaszt stb? :) remélem csak valami zavar volt...

no megyek remélem mindenkinek szép az estéje így a zuhogó eső ellenére is!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése