Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

07 október 2010

Csütörtök :)

reggel Lili óvodás csoportjának kedveztünk kicsit! mindenki (ovónénik és a dadusnéni is)kapott egy egy túrorudit és vittünk be kajszi levet is :) olyan édesek voltak ebédnél (mikor mentem Liliért) sorra jöttek megköszönni a túrórudit (csokisan :P édesek voltak)mindenki örült :) én is: :) igaz a kajszi levet majd holnap ebédnél isszák meg mert ma főzelék volt holnap meg rizs lesz, az meg ugye száraz, inkább ahhoz isszák meg (konkrétan megkérdezte ovónéni el tehetik e holnapra :P vicces volt, engedélyt kért :P )

voltam fogászaton...a két tömés helyett volt 1 tömés és kiderült a másik fogam olyan nagyon el van szuvasodva (belül) hogy muszáj gyökérkezelni...jeee...holnap megyek vissza gyökérkezelni...ma meg kb lógott a fejem az érzéstelenítőtől amit kaptam mert annyira fájt nem tudta megnézni...és még a szurival együtt is fájt...ráadásul véletlen hozzáérintettema nyelvem oldalát a fúrófej végéhez (nem amivelfúr hanem ami mögötte pörög...) képzelhetitek az is hogy fáj. Mindegy egyszer renben lesznek...van még dolog a fogaimmal...

most este curry-s csirkét főztem...hmm isteni!!! (csak bírnám enni fájdalom nélkül...hol a fogam hol a nyelvem...)

gyerkőceim szunyálnak, én eszem, apa melózik - szombaton is :( ez van... örüljünk ennek is ez leaglább túlóra díj...

no megyek még szörfölök egy kicsit és aztán szundi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése