Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

06 február 2011

Vasárnap.
Gondoltam egy nagyot és apa híján fogtam a 3 gyerekem és elmentünk a Vajdahunyad várához a mangalica fesztiválra. Az ötlet remek volt, kár, hogy úgy indítottam, hogy otthon hagytam a mobilom! amin persze hívnom kellett volna kedves szüleim hogy hol és mikor talákozzunk ott a fesztiválon...olyan ügyes vagyok hogy hűűű
mindegy megoldottam mert a 7es buszról a dózsánál szálltam le és mivel nem jött a 30A buszból alacsonypadlós (ahogy kellett volna...) ezért lesétáltuk a gyerekekkel a dózsán azt a 3 megállót a Hősök teréig...út közben volt néhány pénzes telefon de ugye nme kell mondani hogy csak az működött ami a liget nlé volt...5 percre az eredetileg tervezett talákahelytől...mindegy nosza telefonáltam hál isten anyám úúúúristemmiiiivanveeelük című számán felülkerekedett papa és elindultak :) már majdnem ott voltak mikor telóztam hoyg hát nyugi élünk csak nem hoztam telefont, szegéény anyám már gyomorgörcsöt kapott addigra....

fesztiválra be...marhagyorsan (á...dehogy) ki mert annyian voltak hogy mozdulni nem lehetett. nme baj sétáltunk egy jót persze papáék hoztak mindent :) rudi kifli üccsi banán mi gyerek szájnak ingere:) végül lesétáltunk a thökölyre a 7eshez jöttek velünk 2 megállót ők mentek haza és én is a gyerkőcökkel. itthon az ágybazuhanáz nézése elégtétel volt :) persze Dávid kb az egészet végigaludta :) és itthon kellt fel. ő most játszik nagyok meg alszanak.

Apa nagyon későn ér haza :(:( székesfehérváron vannak és kb 10 re fog hazaérni... remek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése