Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

27 február 2011

Beteg....

Szombat este osztály találkozón voltam...ÁLTALÁNOS iskolain olyanon ahová 1 - 4.ig jártam :D
nagyon jó volt!!!!!!!!!!!!!16 éve nme találkoztam a nagy többséggel :D:D nagyon jól éreztem magam!de most egy darabig megint nem mozdulok ki éjszakára :D bakker barátnőm átjött délután apa töltött egy felest "alapozzunk" címszón, fájt a torkom így belementem :) aztán egy másik felest meg a bulin. nah mondanom sem kell hogy persze kb egésznap nem kajáltam, s mivel nem igazán iszom...reggellre brutálisan éreztem magam :D reggel...na ja...fél 2 kor kerültem ágyba és reggel fél 6 kor keltem...ááá dehogy, nem vagyok fáradt :D (de)

viszont kellemesen csalódtam a régi oszt társakban :D olyan jó ezt érezni :) na az már más kérdés hogy ők mit gondolnak rólam :) (úúúúristeeen HÁÁÁÁÁÁÁROM?!?! gyereked van?!?!?!??? :D )

ma nuygizás volt...apa papa meg olivér lementek surányba levinni ezt azt szegény apa nagyon szarul van. onkrétan belebetegedett abba hogy elmentem tegnap bulizni a 7. kerültbe :D teljesen kivolt akadva :D (féltett) mikor hazaértem (negyed2) niytva volt a rács az ajtó (nézte az ablakból hogy jövök e) és ült az ágy szélén kába álmos fejjel :) SZERETLEK APA!!!!


na így telt a hétvége :) borzasztóan meg vgayok amúgy fázva (tegnapi nap még pluszban rátett)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése