Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

12 február 2011

Lassan eltelik ez a hét is, egyre közelebb hozva a napot amikor indulunk :)

Héten történt: elintéztem az ingyenességek a kártyáinkra mostmár mindhárom gyerek és jómagam rendelkezik lakcímkártyával, tajkártyával és nekem is lett ideiglenes személyim...
viccesen néztek rám az okmányirodában mikor 4 egymás utáni sorszámmal megálltam az ügyintéző hölgy elött :D az oepben (ez volt a papír utáni első állomás) odaadtam a papírt hogy nem kell fizetnem a kártyákért, majd közölte a nő, hogy oké (idáig nem volt baj) majd hogy kér személyit és lakcímkártyát (pfff...hülye nő nem bír olvasni) mondom neki hogy azt ugyen enm tudok adni, majd azt a választ gyerekek...miért nem??!! de olyan stílusban... mondom neki kellőindulattal a hangomban, azért amiért a papírt kaptam (mert hogy le volt benne írva...) mert ellopták. Azt mondja a nő: de neki ez kell elöb csináltassak azt (bazdmegazanyád) mondtam hogy hát nem mert most itt vagyok most ezt csinálja meg hoztam születési anykönyvit és itt jön a poén : az NEM JÓ! kérdeztem tőle mi za hogy az SZÜLETÉSI ANYAKÖNYVI KIVONATOM nem jó????!!! közli hpogy ez enm így működik az nem jó adjk neki jogsit vagy útlevelet mondtam olynom nincs nem igaz hogy a születésim nem jó...erre ő: menjek csináltassak kártyákat aztán menjek vissza (anyádújfent) mondtam nem m,ert azokat enm kapom meg egyből és egyébként is (itt már kellőpképpen ideges voltam pedig csak 9 óra volt...) végül elment a főnökéhez egy házzal arébb aki a következőket mondta a feldúlt nőszemélynek (hallani lehetett) persze hogy avn ilyen olvass!!! ott van benne mi történt és persz hoyg jó a születési...
na eltudjátok képzelni innentől menniyre volt gyors a nő (nem....)de végül 4 taj kártyával távoztam :)

majd önkorményzat segélyért amit majd (hewhehehehehe) jövő hónapban kapok meg baszki köszi...addig meg éhenhalunk)
mindegy azt is elintééztem...
utána lakcímkártya és személyi amin persze "csodaszép" vagyok....XD

már csak az adókártyák vannak hátra.....

Lili farsangja is lefutott nagyon élvezte és persze nagyon csini volt a katica jelmezében :)
pénteken logopédiáztunk utána még pár papírt leadtunk az önkinél pótlásba.

Ma is dolgozik Apa...és mikor hazajön azzal a mozdulattal megünk is továb családiösszeszarra....enniyt az együtlevésről...ost még kitartunk emrt hogy SÜMEG de mi lesz utána???...mindegy:) azt nagyon várjuk :)

Dávid egyre ügyesebb már nagyon szépen ül :) épp tegnap beszéltünk apával hogy lassan lecseréljük a hordit a 2es autósülésre :)
Ádám pedig elindult a szobatisztaság rögös útján :) a pisil kakil bele a bilibe :)persze van hpogy még becsurog mert ugye még csak most kezdte de nagyon ügyes!!! tenap délbeni alvás idő: Ádi lefeküdt, madj egy kicsivel késöbb jön ki...mondom neki menjen szépen vissza aludn erre tolja le a bugyiját...modnom oké akkor bili, erre akkora kakit produkált a bilibe hogy még :) nagyon ügyes :)

remélme hogy pár hónap alatt leszokunk a pelusról :) el bírnám viselni ha csak Dávidra kéne pelust venni :) és a 22 hós fiam leszokna a pelusról :) fiú létére :) Lili 20 21 volt mikor leszokott :)

szóval zajlik az élet az immáron 27 éves Apával a 3és fél éves Lilivel a 22 hós Ádival és a 8 hós Dávidunkkal :) most megyek mert mindjárt szétkapják egymást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése