Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

25 február 2011

Sümeg 2011

Isteni volt!!!!!!!!!!!isteni...

Igen nagyon hiányoztak a gyereket és igen, kellett, hogy ne legyenek ott :)

egész nap nyugizás volt, fürödtünk, masszázsoltattam fodrászoltam :) remek volt :) nagyokat kajáltunk, nagyokat pancsiztunk, jacuzzi az álom :) anniyt jacuzziztunk...jee :) élmény volt.
Végül a Sümegi várba nem mentünk fel (bakker magasan van :D) mert amikor volt nekem is kedvem fél órán keresztül hegyet mászni aznap le volt zárva mert leesett egy csomó hó :) másnpa meg már nem akartam hegyet mászni ezért csak az aljához sétáltunk el :)
oda-vissza utunk is jó volt könnyen odatalátunk (vissza sajna még könnyebben) végig sütött a nap mikor kocsikáztunk :)

egyszóval : álom

aztán persze haza és minden ugyanott ahol volt :) gyereke nagyon édesek voltak látszik érződik rajtuk hogy hiányoztunk nekik (folyton jönnek és csak úgy ölelgetnek :P) HATALAMS KÖSZÖNET MAMÁNAK ÉS PAPÁNAK!!!! akik 4 napig állták a frontot a 3 gyerekkel :) elfáradtak :) na azért nem egyszerű 3 gyerekkel :)


továbbtanulás: mert beadtam a felvételit :) elmentem tüdőszűrésre, mert ez is kell.
ja...talátak mindkét oldalon 2 foltot...ma elmentem mondta a dokinéni csináltassunk új képeket de mostmár elöl és a két oldalt is nézzük...hát drukkoljatok...kedden megyek este vissza a dokinénihez hogy akkor csak valami véletlen és nehogy valami baj...nem szeretném...

Lilikém okos és egyre szebben beszél :) Ádikám egyátalán nem használ pelust napközben de már sehol :) akkor sem ha elmegyünk valahová :):):):) tartja kakit a pisit :) általában 3 naponta van az hogy belepisil az éjszakai pelusba de az is úgy hogy reggel mikor felébred és nem megy egyből a wcre akkor elereszti mert nem bírja tartani azt a mennyiséget :) mindegy is imádnivaló!!!!!! 22 hós Ádám aki nem hord pelust :)
Dávidot Mamáék meghízlalták :) de így is imádom :)gyönyörűen ül :) és próbál felguggolni lábra :)

én jól megfáztam uccsó nap Sümegen (ne kérdezzétek de a lényeg hogy kimásztam a jacuzziból és hideg volt :P)
nagyon megfáztam :) nagyon...

már kimostam azt a hatalamas mennyiséget ami hazajött velünk Sümegről és ami hazajöttt a gyerekekkel Mamáéktól :) á dehogy :) nem volt sok(k)!

gyerekek már alszanak és asszem én is megyek szunyálni..csak a számon kapok levegőt és mindenem fáj...asszem már lázas is vagyok...de holnap oszt találkozóm van így jó lenne ha képes lennék összeszedni magam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése