Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

17 január 2011

Hétfő!!!!!!!!!

Eltelt az előző hét is, történés nem sok akadt.
Lilit megint megdícsérte a logopédus Brigi, és tény, hogy egyre szebben beszél! Közölte, hogy ő katica (katika) akar lenni az oviban farsangkor:) emiatt egész hétvégén ment az ercfestés, mert hol kaicának, hol pedig tündérkének festettem ki :)
Dávid egyre ügyeseb már várom, hogy felüjön a négykézlábból! :) végre eljutottunk areggel este tápihoz!****jupí! tegnap pl tökfőzeléket evett marhahússal...hát nem részletezném milyen szaga volt mikor távozott...

és egy külön fejezet:
APA EGY ANGYAL!
de komolyan és magam sem értem mi van vele de élvezem amíg eéél nem száll :) figyelmesebb mint volt moderája magát stb stb de tényleg! 180!-as fordulat! imádom :)ugye kezdődött az egész ott hogy karácsony után lkezdett kedvesebb stb lenni, szilveszter után pedig csak jobb lett:) és nem csak azért mert vett nekem egy babakocsit :) (mirena helyett.....amit már kb 3X meg akart venni nekem de mindíg ledumáltam róla:O) meg ugye elvitt vacsorázni ide oda lesi minden szavam segít tesz vesz (ami azért lássuk be alap feladata lenne lévén mégiscsak 3 gyerk rohangászik fel s alá a lakásban:P) de mindegy is mert csinálja!!!és persze ott vannak még olyan dolgok amiket (18) nem írok ki és az is ...na szóval értitek kedves olvasóim APA VÁLTOZIK!!!JÓ irányba!!! én meg kezdem magam néha úgy érzeni mint egy tinilány :) (na jó nem állok távol tőle 23 évesen de akkor is én már anuyka feleség vagyok ez már egy másfajta szerepkör:D)

végre voltunk Tesóméknál megnézni Szilit! annyira pici! persze felvenni nem tudtam mert szunyált de megsimizgettem a kis fejét (áááakarokmééééég) nagyon bájos volt :) tesóm átment aupkába :) Lili odavan Szilárdért :) hazafelé a kocsiban
- Anya, hova megyünk?
-haza
-Szilárdhoz?
- Nem. Haza Ádihoz Dávidhoz Anyához Apához Lilihez, haza a saját otthonunkba.
mély csend
- ott lesz Szilárd?
- Nem nem lesz, ő a kiságyban fekszik a Gáboréknál .
erre Lili: - otthon ott Dávid lesz :):):):):):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése