Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

24 január 2011

FARSANG!!!

Lilinek a jelmeze isteni lesz!!! nemsokára kész lesz és teszek fel képeket!
szereztem tü-tü-t!!!! igazit.. (baker boltban tudjátok mennyibe kerül egy igazi balett ruha? tizenezer...de én! ügyes vagyok és szereztem ingyé!!!!!XD persze igazit!!! feketét :) nagyon hű :D

ma ha minden jól megy rávarrom a tütütre a piros organzát mert hogy ugye Lilikém katica lesz :)

utána csápokat kell megcsinálni ill a szárnyakat behúzni piros harisnyába..... de a piros neilon harisnya olcsón, ritka mint a fehér holló....nem baj még nem adtam fel :)

Apa szülinapja is egyre közelebb :D 5én jön a Család ünnepelni, remélem Gáborék is jönnek az akkor pont 1 hós Szilivel :) bírnám *****bár erős a gyanúm hogy nem jön :)

már megvan elutazásunk időpontja is :) jejeje már nagyon várjuk apával!!! merő nyugi nyugi,nyugi és csönd!! ki az aki nem vágyna rá :) ja meg persze welness, masszázs, víz éés APA :)

és rájöttem hogy én még akarnék gyerekt...komolyan...mióta ugye nme lesz több (mert nem lesz ha cask nem nyerünk a lottón) azóta sorra születnek meg a babák a környezetem ben :( ami persze jó!:) csak én még úgy vágyom pár kiskölökre.....mert akinek va gyereke az tudja miért jó :) a szuszogásuk a bájuk az hogy megfogják egymás kezét és séétálnak az hogy szeretgetik a testvérük... és sorolhatnám napestig... persze ha üvölt akkor APA gyereke :)ha mind üvölt akkor gáz van mert mindenkettőnkre jut másfél gyerek :)

na megyek munkálkodni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése