Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

11 november 2011


Újra itt



Most van eg ykis időm így leírom a történéseket.


Péntek van :)

kiderült hogy mára virradólag árpa lett a szememen....hát juhé...ha nem múlik el eg yhéten belül szépen megvagdosnak. remek.


Holnap családozás lesz de elötzt kerezstelő tortát sütök amit vasárnap fogunk megenni, ugyanis vasárnap keresztelőre vagyunk hivatalosak.

Mindegyikőnk nagyon csini lesz Ádám Dávid öltönyben (igen, szereztem mindkettőnke komplett öltöny szettet :P) apa (sikeresen) öltönynacit inggel. minden fiún zöld nyakkendő. Lilinek a szermányolt gyönyörű ruha (zöld), rajtam meg szoknya és elvben az ezüst felsőm ha nem leszek hisztis, mert ha igen akkor nem veszem fel :P) remélem jól fog sikeülni a hétvége.


én most per pill szarul avgyok fáj a szemem meg kb mindenem mert a gyerekről rám is ragad a vírusból....


fázom....pedig ugye már fűtűnk, de én fázom.........


fel vagyok öltözve igen még zokni is...



Halad a karácsonyi projektem is végállása felé, de némi visszahúzó erő lehet hogy elsodor és nem lesz meg karácsonyra egy bizonyos valami.....


az ajándékok már nagyából megvannak, de azért lesz még mire költeni..


addig is néhány kép





baba cipő topper a keresztelő tortára





az 5. házzassági évfordulónkra kapott gyűrűk


végezetül a gyönyörű gyerekeink :P




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése