Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

20 november 2011

Eltel egy újabb hét.

betegen kezdtük, nagyából jól hagyjuk hátra. Lili alapból nem volt beteg, Ádám kijött belőle, Dávid még köhög, de remélem már hamar kitakarodik belőle, Apa már jól van, én emg, mondjuk hogy megvagyok :) nekem még fáj a mellkasom köhögök és van hogy érzem hogy lázas vagyok, de azért már jelentősen jobb.

Holnaptól már advent hetében leszünk :P így közös megegyezéssel feltettük a hangulatvilágítást az ablakba az ajtóra plusz ablaküvegre a díszmatricákat, illetve megvarrtam az ovinak azt az 5db csillagos terítőt karácsonyr aamit megígértem nekik. Főztünk pörköltet, meg sárga hüvelyű babfőzeléket, illetve apával közösen sütöttünk almáspitét is :) szép lett :) mostunk és hatmilliószor rendbe tettük a gyerekszobát a mai nap, megnéztük, hogy világítanak-e a karácsonyfa égők (mert inkább most veszek újat mint 24-én kiderüljön, hogy valamelyik gáz. :D )

Tehát vasárnap meggyújtjuk az első gyertyát a koszorún :) Karácsony... és még nincs meg minden ajándék. És természetesen már megint tripla annyit költenénk mint fogunk :P

na most abba hagyom és elmegyek tv-t nézni :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése