Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

22 szeptember 2010


Betegeskedünk 2.0

Apa már kezd jobban lenni, Lili "csak" taknyos, de oviba jár :P Ádám taknyos és köhög éjszaka lázas általában...Dávidkám remekül van :) ezzel tök egyedül van :P
Én halálomon vagyok :P:P:P a fejem ugye mert tökkel ütött lettem...a torkom a fejem az orrom és mindenem mert én is elkaptam és én is beteg vagyok, a gond csak annyi hogy én nem tudok pihenni... (anyák sorsa??? naná...)

végre elkészült pár fotó rólunk Galádokról így vasárnap megyünk a mamáékhoz felköszönteni dédit aki tegnap volt 84! éves (igen ő az a képen :P)
szóval mindenki kap pár fotót rólunk (nehogy már elfelejtsenek :D:D:D)

ja és rövidke történelmem során végre tetszik a star trek... (ugye mindenki ismeri...naná nem vgayunk mi olyan öregek:P)
szóval én rettentően útáltam a sorozatot,a filmeket stb, de ez...2009-es kiadás címe csak simán star trek és iszonyat...nagyon jó!!!ajánlom mindenki figyelmébe (na persze csak ha szeretitek a Zűrösdit (értitek az: űrüsdid he-he-he) vicces kedvemben vagyok:P

holnap reggel:
7,45 LIli ovi
8°° fogorvos...
11°°Dávid UH (csípőszűrés)
ffogidoki és uh között meg tápivásárlás... apa imádni fogja a holnapot előre látom....

apa dolgozik most délutános majd este fél11-re ér haza. tegnap mikor hazaért jót veszekedtünk...éjjel...finom volt mit ne mondjak...no mindegy csak hülyék vagyunk mint általában.


megyek fényképeket nézegetni mert az JÓ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése