Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

26 szeptember 2010

áááááááááááááááááááááááááááááááááá :O:O:O:O:O:O
és akkor még finom voltam...
ha azt mondom megint féltengely törésünk van elhiszitek??? idegbaj!!!!!!!!!!!!!

emiatt
1: megint (még mindíg) pénzügyi válságot élünk
2: ma családi party van anyuéknál és anyóséknál is...remek...
3: apa elkérte az utóját apósnak hoyg legyen mivel menni
4: nincs velünk egész délelött mert ugye ki kell mennie az autóért...nem érti meg hogy ha este megyünk akkor baszki ne dumázgasson már el 3 órát...de neki magyarázhat az ember...tudjátok én vagyok a rossz mert haragszom hogy sose jönnek át...mindíg csak mi...mintha nekünk egyszerű lenne (és akkor nem csak a 3000 FTra gondolok amennyi a benzin...)mindegy ennek a délelöttnek is lőttek...

2 3 felé megyünk anyumékhoz, majd fél 5 kor akar apa elindulni anyósékhoz...szintén idegbaj...mindegyik manó be fog szunyálni és tutti fix hogy én nem keltem fel őket...faszomért nem bírja apa elmondni hogy nem jó a vasárnap???nem inkább szívat minket...

na jó...nagyon mérges vagyok...

és akkor arra leszek még kíváncsi hogy azok akik basztak eljönni a lányom és az én szülinapomra kegyesednek e pótlólag megemlékezni rólunk...no mindegy ez már csak hab a tortán hogy apáéknál mindenki kb olyan mint egy 3 éves óvodás...

amúgy megvagyunk. Ádámkám még taknyos meg én is...nekem hangom se sok,ő ami van az is vicces:P Lili jól apa jól Dávid jól ééés imádom!!kacag és gajgarászik:P meg kell zabálni :D:P

Lilikém egyre szebben beszél!!!!!!!!!!!imádom őket olyan okosak!
és elkészítettem életem első almás rétesét! jó lett :P:P:P


na megyek tenni venni így vasárnap reggel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése