Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

09 június 2010

Szerda...

a papának köszönhetően (apukámnak!!!) tegnap nagyon sok mindent sikerült intéznünk!:)

oep, mák, önki, mamacsomag, védőnéni, tesco, új babakocsi, apropó babakocsi:)

az én bmw-m, porshe-m, stb mindenkinek a favoritja :) imádom!!!!! á nem goondoltam volna egy babakocsi így örömet tud okozni:):)
ma útra is kelek vele egyedül (tegnap is használtuk csak a papával) mertaz otp-t nem sikerült elintézni mert elfelejtettem :/

imádom a papát hogy egész nap a kánikulában jött és csinálta és imádom nem mellesleg így fogom leszoktatni a cigiről:) szerintem ha 5 szálat elszívott a tegnapi nap folyamán a doboz helyett...:):):)imádom hogy imádja az unokáit imádom hogy mindent megtesz értünk és imádom hogy elvisel engem is :) ilyenkor belémrúg a felismerés hogy a másik oldal meg...hogy nem kíváncsi egyik sem az unokáikra...nem hogy Dávidra (ha már most született és ő az új) de a másik kettőre sem...na mindegy nem húzom fel magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése