Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

01 június 2010



Kedd...
Az első apa nélküli napunk. Dávid még alszik, Ádám már alszik :P Lilikém pedig mesét bambul, edddig oké :P

a tegnapi nap kicsit zizzentre sikerült, de Dávid egy angyal, eszik alszik legkevesebb alvással töltött ideje 3 óra :) és hál isten éjszaka is az alvók táborát erősíti!
Első éjjel Ádám még felkelt mikor Dávidhoz mentünk be, de a tegnapi ájszaka már enm ! (Lili már rég nem kel fel éjszaka Ádámra sem így Dávidra sem kelt fel, igaz olyna kis iciri hangja van a kisfiamnak hogy szerintem Ádám után fel sem tűnik neki hogy sírdogál Dávid :P

sajna a neveket folyton keverjük...Ádámot Dáviddal és fordítva :) remélem ez azért idővel javul...

én jelentem 3 kilót fogytam teherbeésemhez képest (bár nem látszik...) az akkori 86 kilóm most 83ra mászott vissza! sajna pocakom megmaradt...

apa remekül helyt áltt amíg én a khban voltam! még szombaton "gyereknapozni is elvitte a gyerekeket (mert ugye vasárnapo volt gyereknap de akkor nem tudtunk menni)
szóval jó volt! igaz a gyerekek is úgy viselkedtek mint a kisangyalok...ellentétben a tegnappal amikor is az összes roszaság kijött belőlük, még jó hogy tegnap még itthon volt apa.

ma nagyon szutyok idő van ,így sajna nem tudunk kimozdulni pedig lenne mit intézni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése