Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

25 április 2010

vasárnap....
Ádám egész éjszaka lázas volt...3 kúp...3 nurofen...3 hűtőfürdő...szegény nagyon szutyokul volt az egész kis teste vörös volt a láztól. gondoltam hajnalban (3 körül) felhívom az ügyeletet hátha mondanak valami okosat esetleg azt mondják menjünk be adnak valamit vénásan...de ismlét csalódtam a 11.kerület gyermek ügyeletében!!!sokadszor...felveszik a telefont, hallatszik hogy a nő most kelt fel. Kedzem neki mondani hogy este 6 óta a gyereknek nem megy lejjebb a láza 38,8nál (levonásokkal...) sőt általában fel megy 39.5re, mondom neki már benne van 3 kúp 3 nurofen 2 hűtőfürdő...erre kioszt hogy minek adok kúpot 38.5 alatt mondom 38.8nál nem ment lejjebb sőt...erre hogy hűtőfürdő, mondom tizstában vagyok vele megvolt többször is nem használ, erre megint kioktat (a hangsúly gyerekek...) hogy a hűtőfűrdő a 40 fokos lázat is leveszi, mondom oké ettől még nem vitte le... azsongya 20 fokos vízben 20 percig a gyerek...(megjegyezném nem ez a hűtőfürdő de hát mi vagyok én hogy beleszóljak...) és halljátok ennyi! kész rámtette a telefont. azzal hogy hűtőfűrdőzze........!!!!!!!!!!!!!
teszem fel a kérdése hogy lehet ilyen felelőtlen egy orvos (mellesleg gyerek!!! orvos) Ádám rák vörös volt a láztól ami nem ment le...egész éjszaka égett a gyerekem (azt ne is mondjam hogy üvöltött mert szegény kivolt mint a bili füle)
minek megy az ilyen orvosnak???minek vállal éjszakai ügyeletet??? és sajnos nem ez az első eset hogy a "mi ügyeletünkben" szarnak rá a gyerekre, szülőre.....nagyon mérges vagyok, nagyon, de mit is tudok csinálni???semmmit mert ha mentőt hívok (azt azért talán nem...) akkor ugyanehhez a p.nához visznek be minket, aki elötte a nemtörődömség szobra volt...és nem mellesleg egy neveletlen bunkó...

Ádám persze nem javult így megint hűtőfürdő...szegénykém...annyira sajnáltam...magamat is:P én is vele ültem a vízben másképp ne tudtuk benne tartani...qva hideg volt...
Ádám most alszik, szegény összef.sta magát hajnalban így megint fürdés volt (már félt és sírt ha bementünk a fürdőbe, hideg ám egy hűtőfürdő...) evett majd visszatettük aludni, most nem éreztem olyan melegnek...remélem sikerült túl lendülnie ezen...

apa anya mosott kaki...Lili viszont végig aludta a tortúrát hálisten! most itt rosszalkodik az apjának, akivel hupikék törpikéket néznek!

tegnap este mikor elaludtak a gyerekek (és Ádi még nem lett rosszul) kiválogattam Dávid kezdő ruháit, meg kell mondjam hogy HŰŰŰŰŰŰŰŰŰ annyi ruhája van hogy még (NEWBORN 0-0ÁS ÉS 0-3AS) ennek örülök! csak azt nem tudom addíg amíg nem vesszük meg a szekrényeket (kb Dávid 3 hónapos korára)a kiszobába, addig hova a fittyfüttybe teszem a ruhákat...de majd erre is találunk megoldást...

1 megjegyzés:

  1. semmi baj! Tudom hova tüntek ha eltüntök:D Már ismerem a programot! Majd beszélünk ha alszanak a gyerekek vagy ha rossz idő van! Remélem Ádi jobban van! Puszi Nektek!!!

    VálaszTörlés