Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

24 április 2010

Szombat... GYÖNYÖRŰ AZ IDŐ!!!én meg úgy hiányolom apát hogy nincs velünk. a játszótéren a padon ülve sütkéreztem a napom míg manóim ide oda rohangáltak ill. másztak, bugdácsoltak. Lejött Ági is Babussal (amúgy Sári csak Lili Babusnak hívja)és együtt élveztük ezt a csudaszép áprilisi délelöttöt, igaz közben Ádi párszor fejreállt, Lili pedig pofátlan volt de ugye nálunk ez nem újdonság...próbálom őket lenevelni, több kevesebb sikerrel (pénzt, fáradságot nem kímélve - ahogy apukám mondaná)
ja ezúton kérek Anitától bocsit mert itthagytuk msn-ben egy szó nélkül! bocsesz lefoglaltak a hisztis kölkeim és a végére elfelejtettem szólni, no meg kikapcsolni a gépet...
Bízom benne hogy mire apa hazaér gyerekeink még használhatóak lesznek és legalább egy órácskát tudunk sétálni együtt családként...

Dávid eközben igen aktív, ngyon várom már, hogy kibújjon! megbeszéltem vele, ugyan júni 11re vgayunk kiírva de ő nyugodtan május 21én délelött kibújhat! remélem legalább ő hallgat rám...bár apa mindíg azt mondja, ne szekáljam jön mikor akar.
Ja...

most alszanak az én ördögfiókáim (megjegyzem LILI IS!!!ez az elmúlt napokra nem volt jellemző) egy hang nélkül játszó, kézmosás, kaja szeánsz után mindkettő egy hang nélkül...
így van most nekem időm ide pötyögni!

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Semmi baj, már tudom a programot, így általában tudom hova tüntök ha eltüntök:D Majd beszélünk mikor a gyerkőcök alszanak:D Örülök hogy minden jól alakult, remélem Ádi már jobban van!!!
    puszi nektek!

    VálaszTörlés