Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

06 október 2011

Helló Világ!

3 hete nem írtam semmit, mivel kb egy perc nyugim sincs (na jó, dehogynem, csak nem feltétlenül ülök a gép elött :P)

az elmúlt hetekben elkezdtem suliba járni (gyerekek mekora üzlet egyetemre járni... :D)
mindez szép és jó, mivel egy csomó csomó tantárgyamat elfogadték kreditátvitelben több szemeszterre kifeszítve :) persze maradt kemény 4 db óra... amik voszont fantasztikus elosztásban hétfőtől csütörtökig napi 3 órás eéfoglaltjágot jelent(ene) az egyetemen a napom kellős közepén...na lássuk be ez nem működik mert hová teszem a fiúkat, ha apa épp dolgozik. Most azon vaygok hogy sikerüljön eme elfoglaltságoknak eleget tenni bejárás nélkül :P

öltöztettem fektettem MŰŰŰŰ babát (kész röhej...) és minő meglepetés nem ejtettem még el :) a fiaim fel vannak háborodva hogy egyik sem dumál vissza, de elsuhan a bánatuk mert 20 csajjal vannak összezárva ilyenkor :D na pont úgy viselekednek ahogy gondolod :) mosolygás kacarászás és mindez a fiaimtól :) pofám leszakad...

Ádám nagyon szépen beszél már Dávid is próbálkozik elég nagy a szókincse már.

Lili és Ádám járnak a fardiba rendszeresen. Lilire már közölték hogy nagyon tehetséges (naná hisz az én gyerekem - MI gyerekünk) csak persze természetesen nem figyel oda és elhülyéskedi - nem is ő lenne ha nem így lenne

Dávid már több mitn 1 hónapja babakocsi nélkül él :) juhééé lehet eladni :) nagyon szépen jön mellettem szépen buszozik stb stb stb nagyon ügyes !!!!

Ádámnank nagyon sokat fejleszti a mozgását a fardi, végre tud pároslábbal szökelni :) az edző imádja (egyedüli fiúként a csoportban) emg mert ugyebár Ádám köztudottan egy kis szeretet zsák :)

Apával az élet szép :) tervezketjük a november 4ét :) 5 éves házasok leszünk ekkor :) mikor kérdeztem Apumat, hogy tudnának egy vigyázni az unokáikra és kérdi miért, úgy meglepődött mitnha nem látott volna 1000+1 éve és nem tudná mikor esküdtünk, (anyu dettó) tisztára kivannak hogy már 5 éve :)

Azt mondják egy kapcsolatban a 7. év egy házasságban pedig az 5. év a vízválasztó (szétmenős-válós) év, de asszem erre mi rácáfolunk :) igaz volt hullámvölgy de mire elértük et a két bűvös számot, már rendeztük hogy mit is hogyan és merre :)

Ugyan vannak dolgok és történések felénk amit én máshogy tennék mint ő, illetve fordítva, de azt kell mondjam most forrtunk össze igazán :D (és lettünk vén öregek)

Apuék nagyon sokat segítenek a suli körülményekben (vagyis vigyáznak a fiúkra) és nagyon jó az érzés hogy lehet szűmítani rájuk bármikor bárhol. Apu különösképpen :D a rudi üccsi és "na mindjárt visszahívlak, meggondolom" mondnataival :) ainek mindíg az a vége, hogy "na jó gyertek/megyek" :) a világ legcsodásabb apukája, nagypapája :)

most sincs sok időm, apa nemsoká hazaér (este 22:20) a vacsija már kész, az akárhanyadik mosás lassan lejár mehetek teregetni, (szárítógépet ide nekem izibe!!!)

és az ajtó nyílik..............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése