Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

07 május 2011

napjaink

Jó rég nem írtam már :) sok minden történt velünk.

Eltelt egy Anyák napja (kaptam virágot! ) Megkaptuk a fotós képeket, hisztiztem a tescoval mert 8 napon túl gyógyulunk Lilivel a tesco-s buszon történő utazásunk után (100ezer)
Gyerekek nőttek (centire tök sokat) Dávid már aktívan lépked ha fogjuk a kezét, a játszótéren hangosan sikongat meg röhögcsél ha sétálunk vele :) 27én 1 éves lesz...hihetetlen
Megszületett egy barátnőm babája Matyi, és 3 naposan én mutattam meg hogyan pelenkázza meg ápolja le a kis köldökét :) 3 napos <3 : )

nagyon lehült a levegő ezért fázunk (és újra megy a fűtés...baszki májuusban.....)

lilivel gondok vannak viselkedés téren (sajnos van egy nagyon rossz gyerek az oviban akit másol......)2 hete küzdök vele..látszólag eredménytelenül...gáz

május végén lesz a nagy sportágválasztó hétvége a margitszigeten kimegyünk és keresünk Lilinek valami tornász csapatot!

Ádámot pedig doboltatni tanítjuk ha minden igaz szeptembertől.

Természetsen pénzügyben is van aktivitás (naná hogy mínuszba) nem kaptuk meg a kerületi 28ezret.... mivel meghaladja az egyfőre jutó jövedelmünk az általuk szabottat....anyjukfaszát....

lett pár új barátunk, csináltam Fütyi alakú tortát lassan egyre több a megrendelés torta ügyben is :)
jövőhéten megyünk családostul az aqua world-be pancsizni a huggies nyereményjáték ajándékaként :)
Dávid és Ádám remek labdaérzékkel rendelkezik Lili nem :) Dávid Ádi nagyon muzikális Lili nem :):)
Lilinek 20án lesz az anyák napja az oviba :) aki tud adjon már kölcsön légyszi egy videokamerát! Köszi :)

a hónap termel szülinaposokat is :) Anyukám 49 Tesóm 27 Kisfiam 1 éves lesz :)
lesz gyereknap és miegyéb :)

na megyek mert Apa dolgozik én emg mosok (szokás szerint) teregetni kell :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése