Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

15 április 2011

Péntek és történései ma

úgy döntöttem felkarolom három manóm és kimegyünk a Dédihez Csepelre :) többen hülyének néztek az ötlet hallatán (köztük Dédi is - persze nem amitt hogy átmegyünk, hanme ahogy átmegyünk...)

Ugyanis ez egy kb 2 órás út (nekem a 3 gyerekes babakocsival közlekedő egyénnek) elindultunk 8 kor, sétáltunk a 213-as megállójába, vártunk, majd utaztunk egészen a Camponáig. ott le át a túloldalra és megint vártunk a 138-asra (alacsony jöt!!!!!el sem hittem...) felszállás (baszki de büdös volt az a néni....) majd megint egy kellemes kis utazás. Mondanom gondolom nem is kéne, hogy ugye én mint ANYA nem ültem le sehol...vicces is lenne.... csepel vágéllomásnél leszáll és sétál 10 percet a Dédihez :) Kajával kakaóval nyitott ajtóval várt minket :D (3 gyerekem meg én) ott voltunk jó sokat, majd elindultunk haza, közben az eső is eleredt, régi magas busszal jöttünk haza (de hálisten olyan szépek és édesek a gyerekeim hogy mindíg akadt vagy 5 jeletkező hogy"segítsek?" naná :) segítség elfogadási ráta :) 3 helyes fiú 20és 30 között és két kedves csaj sacc 20 évesek :D szóval hazafelé magas busz camponáig majd ugye lapos hazáig :)

jól érezték magukat a gyerekek én is jól elfáradtak (én is...) hazaérve mostam egyet, és apa mikor hazaért elmentünk a tescoba költekezni....

gyereke már alszanak -természetesen- a sütőben sül a lasagne (:P) apa mesét néz (a hercegnő és a béka) én gépezek :) szép kis esti csendélet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése