Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

11 november 2010

APA MIATT MINDENKI BETEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mindenki...Lili ádám Dávid és én is....
persze mikor a fejéhez vágtam, fáj az igazság és inkább elhúzott elöbb dolgozni...
üzenem azoknak akik (elvben) képesek rá hatni hogy ütögesség be párszor a búráját mert ha így folytatja tovább a velem ill. a gyerekekkel való kapcsolatát, záros határidőn belül egyedül fog élni!!!

szegény Dávid iszonyat annyira hörög alig van hangja...Ádám dettó de ő még hisztizik is...Lili mára lett nagyon rosszul...nem is megy oviba...reggel elmegyünk 4en (én és a gyerekek) fül-orr-gégére majd haza megpurcannni, utána pedig délután le a háziorvoshoz...

én is iszonyat ahogy vagyok ma a legrosszabb...
elvben pedig szombat vasárnap családi banzájok...na most úgy tűnik nem megyünk persze még semmi nincs veszve.......
szegény Dávid itt fekszik a járókába hason, a kis popsiját az égbe emelve...így kap levegőt....
csodák csodája Lili és Ádi alszanak na ebből látszik hogy betegek...

a fül-orr-gége elött pedig be kell ugranunk az önkormányzatba leadni egy papírt...fasza kis nap persze tök egyedül...mert ugye az emgy hogy apa gondol egyet és szabira jön egy hétre de ha segíteni kéne akkor az a válasz, hogy: nem tudok eljönni ez egy munkahely!....ja..paripahimbilimbi a seggébe...
még megpróbálom hátha anuykám vgay apukám át tud jönni (erősen kétlem...apunak ma szállítás anuykám meg ugye könyvelő...)

remélem nektek szebb napotok lesz ma!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése