Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

22 december 2011

Nyakunkon a Karácsony.
Bizony még kettőt kell aludni :)
Vettünk (túl) nagy fát és picikét is a gyerekszobába is mivel ádám kijelentette ő nem szeretne nagy fát - én meg kicsit nem - így maradt a két darabos verzió :)
ma sütöttünk mézeskalácsot a gyerkőcökkel, hogy majd azt tegyük az ő fájukra díszként, mivel azért anniy díszem nekem sincs :P, mivel kb mindhárom taknyozik meg köhög ezért ma már nem mentek se oviba se bölcsibe, megkezdődött a karácsonyi szünet, ez volt a legjobb alkalom a sütögetésre. Holnap sok dolog lesz, hogy 24.-én már ne legyen túlzsufi a nap. Szerencsére Apa holnaptól már nem dolgozik egészen januárig és én ennek úúúgy örülök :)
ajándékokat már régen megvettük, kedden be is csomagoltam őket, ajándékozásra várnak. Megint (mint minden alkalommal) rájöttem, hogy túl gazdag lesz a karácsonya a gyerekeinkek, már csak azért amit tűlünk kapnak, nem, hogy amit 25.-én a többiektől :) 1 gyér kihasználású IKEA zacsival megyünk és kb 3 Fullos telítettségüvel jövünk :P hát ez van :D

24.-én fát álllítunk díszítünk, és mivel a gyerekek még kicsik nálunk ünnepi ebéd lesz Vacsi helyett, majd este ajándékozás karácsonykor (25.-én) pedig megyünk Anyuékhoz :) (nyamnyamnyamnyam....) utána pesig pihi egészen januárig, vagyis 28.-án én még elmegyek egyet vacsizni a lányokkkal,de több teendő az ében nincs max a pezsgő meg a virsli beszerzése :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése