Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

14 november 2011

betegek vagyunk 3.0







Nem hiszem el hogy már 3 hete képtelenek vagyunk kijönni...Ma reggelre Dávid is befulladt így (mivel éjszaka dolgozatot írtam) nem aludtam semmit, viszont kb ugyanolyan beteg vagyok mint a két fiú...Apa detto.







mindenki hisztis, mindenki fáradt, mindenki szarul van. (na jó kivéve Lilit)







Megvolt a családozás szombaton, vasárnap pedig a keresztelő is. nagyon szép volt. bár olyan angolosan távoztunk az ebédről hogy hű...Ádám kokrétan az étterem közepére fosot... Dávid meg a háta közepéig. Remek volt mitnemondjak...







Most is kb 5 perce meg akarok fulladni folyton köhögök, kész röhej. A lakás szalad mindenfelé, képtelen avgyok utolérni így magamat, remélme azért a hét végére siekrül valamit csinálnom mert megőrölök!!!!!!!







a keresztelőre a tortát én csináltam:



ez lett ő :) remélem mindenkinek elégedettségére vált! (csokis volt, nagyon csokis :P)


Jólbevagyok szarva nehogy Dávid rosszabbul legyen és be keljen menni a khba, mert azt nem bírnám már, meg apa se...


Jön a karácsony, jön a vizsgaidőszak (hát a vizsgáknak úúúgy örülök...) természetesen a sort sem tanultam. dec 1én lesz zh-m de még anyagom sincs nem hogy tudás :P nem baj majd megoldjuk


A kocsi meg meg akar hallni, hol úgy tűnik mintha meghallt volna az akksi, hol meg nem, remek...


a szememen az árpa sokat nem javult attól is fodok már, nem jól jön ki ez az év vége.
Oviba is akarok varrni kis csillagos terítőket ajándékba a csoportnak, hogy a karácsony hangulatos legyen no de mikor?? áh...


viszont sokat hallgatjuk Halász Judit új albumát, nagyon tök jó :)


Dávid belepisilt a bilibe életében elösször :) remélem tavaszra nyárra leszokunk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése