Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

10 szeptember 2011

Szombat.
Lassan vége a szeptemberi "kezdő" hetünknek. Mit ne mondjak, mozgalmas volt :)
Hétfőn gyümölcsökkel, ovinak ajándékokkal (vagyis a csoportnak) és persze Lilivel megpakolva oviba mentünk, ami már ngyon hiányzott :)
Kedden intézkedtünk, majd Ádit vittük a Fradiba, de sajna lekéstük :) sebaj azért megismerkedtünk az edzővel, ill. megbeszéltük, hogy délután viszem Lilit. Lili nagyon élvezi :) maradjunk annyiban ez a neki való sport!!
Ádám Csütörtökön ment elösször és nagyon kis ügyes volt annak ellenére, hogy még én sem gondoltam volna hogy pl.: belemer ugrani a tornacsarnokban a szivacsmedencébe.... de de :D

Gazdagabbak lettünk egy notebookkal, amit Apával rettentően élvezünk :) Már suliban is voltam és meg kell mondjam könnnyebb géppel jegyzetelni mint akárhogy máshogy :) és persze nme elhanyagolható tény, hogy gy közben netezni is lehet ha entán unalmas lenne az élet :)

mai napon tortás üzem vagyok :) kértek egy békát, és ugyan nem lett tök ugyanolyan mint az élő bolti játék béka verzió azért büszke vagyok rá :) Már csak azért is mert marcipános borítású amivel köztudottan nehezebb bánni :) jó lett, majd teszek fel képeket is :) és ma megcsinálom Apa 60. szülinapjára a tortát, mert holnap megyünk nagycsaládilag felköszönteni. Persze erről is fogok feltenni képeket ( a facebookra mindenképp :P)

jövő héten sok sok dolgom lesz, ami a suliból adódik... h-k-sz gyakorlatom van bölcsiben (és még 19-20-21-22 vel is gyakorlataim vannak). kicsit nehézkes lesz mivel még nem látjuk előre a gyereke hol lesznekket de majd megoldjuk :) és ugye a fardi is ugyanúgy lesz nem is tudom ki fogja elvinni Ádit pl. kedden 10re...vagy Lilit kedden 5re... mindegy megoldjuk

leadtam már a beiratkozási támogatáási pályázatot (és meg is fogom kapni :P) már várom...59.000,- :D :D :D a szoc támhoz kicsivel több papír kell, ezért azt majd jövő héten intézem.

most mindenki nagyágyban fekszik, ül, táncol, vigyorog :) én is apa is :) megyek megérdemelt szombat reggelemet eltölteni :) majd mosni főzni takarítani rendet tenni :) sütni stb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése