Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

30 január 2011

...8...
Földrengés
Bizony ezt is megértük :)
Én nagyon frászt kaptam azt kell, hogy mondjam...nyugiban felszünk az ágyon apával épp egy esti (nektek délutáni:P) filmet néztünk erre elkezd mozogni az ágy és az ajtó oda oda csapódik az ajtó kerethez (be volt hajtva). Elösször azt hittem apa marháskodik de akkor ki mozgatja az ajtó? mondhatnám azt amit apa hogy szellem-es filmet nézünk hát itt vannak a szellemek de ugye ez így is elég röhelyes nem hogy élőben XD
Szóval felpattantunk apa ki a bejárati ajtóhoz én meg át a gyerekszobába...közben mint aki szédül kapaszkodom a falba...azt hittem tényleg megszéédültem a hirtelen felállástól, de a gyerekszoba közepén állva ééreztem hoyg hát ez nem az.
visszatérő rémálmom hogy összedől a panel allattunk....szóval ÉN nagyon befostam...néztem a zalvó gyerekeimet és majd frászt kaptam nehogy baj legyen, már ott voltam hogy hopsz ki az ágyból le az utcára :)
De itt lép a képbe a nyugis apa aki közölte nics itt semmi szellemek járnak emnjünk nézni a filmet tovább :) oké, facebookra fel :)lertam hogy hát nem mi mozgatjuk az ágyat...megnyugiztunk (én persze benyomtam hirtelen egy energiaücccsit a nagy izgalmamra) majd végigzétük a filmet. Utána látom a gépen hogy tényleg nemvagyokhülye (annyira) és rengett a föld :)
Vasárnapi nyugi
Autó nme megy...valahol elszakadt és elhagytuk az égszíj (így írják ezt???) íyg vicces az autó indulása (nem indul.) hétfőn irány a szerelő és ha már ottvagyunk akkor gumizás...és hipp hopp szavasz tavasz 10ezer... méég az a szerensce hogy eladtam a kinőtt babaruhákat így van miből finanszírozni...na persze csak akkor ha elutal a vevő hétfő délutánig...
Szép maradék hétvégét mindenkienk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése